2010年9月29日星期三

莫非生意淡薄, 不如賭博...?

去年老朽都寫過, 我們在中型(或以上)律師樓的律師, 其實和一個跑保險或金融界的 sales 無大分別. 因為我們是要 "跑數" 的. 不同的是, 律師樓多數都是由大老闆的客戶提供 file, 老闆就負責 "派 file". 自己有客戶的話就算是 bonus 了.

去年也都提過, 自從上兩任的秘書小姐在生完仔回來工作了幾個月後監生被老闆 layoff 後, 我便要忍受那半個「我唔想佢幫, 佢亦唔想幫我」達半年之久, 最後她成了我做了三十幾年人唯一 (希望係我成世人唯一啦o下) 一個我頂唔順要炒的秘書. 而在她的 "服務" 期間, 我根本就無人幫我手, 所以我去年中有近半年時間不能有能力再由老闆處取新 file.

亦因此, 去年的 quota 算是僅僅跑到 (加上之前一位秘書前年大肚, 有兩個月左右我也是無秘書用的), 但一般而言, 一單官司打大半年, 到雙方 "齊料" 方會和解, 和唔到就再多三幾個月就真係 "開波" 或者 "砌". 那就是說, 一場 "standard" 的索償官司, 大概要大半年至一年才會完結 "收工兼收錢". 去年年中的檔案, 就是今年初至中才會完.

既然去年無辦法開 file, 今年年初 "無水回" 乃幾乎係必然的事. 當初炒人的是你們, 唔畀新人我用的是你們, 而家又係你們叫我交數? 等多幾個月啦唔該.

不過可惜, 老闆唔係咁諗野o既.

再者, 好奇怪, 打從半年前前任大老闆和當今老闆 "炒起" 唔撈之後, 的確有些之前合作開的客戶少了找我們的大老闆.

公司又唔係唔掂, 不過短期內少了工作又係不爭的事實, 老朽唔係盲o既. 見到咁o既情況, 由半年有多之前已經同各位相熟老闆講明盡量開新 file 畀我. 仲要係個個月都提佢地. 但係結果亦不太理想. 而且有時開著幾隻係晨早對方已經想草草了事, 又或者係對方根本無 case (即係亂咁告), 畀我嚇兩嚇已經縮晒沙; 這些細翳野, 我們可以收到的律師費相當有限.

而本月份由財政年度起計, 又已是半年光景. 大老闆又開始卒人行動. 老朽自是 "被召面聖" 之列.

解畫解完, 其實自己都相當一肚氣. 早幾年順風順水, 那就證明老朽並非工作能力有問題了.

自問從來不是個有風駛盡裡的人, 不過大老闆不問原由不問世情就來卒, 這個是我相當相當反感的事.

老朽一向待人如「圓通大師」一來不得罪人, 二來不斷的會自我安慰 (that's why 就是有一點 "圓通" - 即是阿Q的別號). 但一樣還一樣, 數始終要想辦法交, 所以近一兩個月的 blog entry 有時都會疏些, 盡力將手頭上工作推快一點, 希望祖先有靈對家醒水, 快點收工又收水.

不過, 有時人心肉造, 回到家中始終有時是未能盡情開懷大笑的, 其實有點對不起夫人和女王 (雖然一直都無因此對她們發過一點的脾氣), work hard play even harder 的個人承諾有時自己都兌現不了.

證婚的工作相對於打官司來說是極小巫見大巫的律師費, 一單八個月左右的官司律師費大約是一單證婚的四十倍左右, 所以在我老闆眼中, 接得多證婚仲蝕本. 因為證婚工作實際要的時間不止那一小時的價值 (香港一個十年八載經驗律師正常情況下可替公司每小時賺三千元左右, 正是差不多一宗證婚的價位).

多謝大家聽老朽在呻幾句. 平日的老朽在人前也好, 在網友前也好, 在誰前也一樣是個開心果, 是個快樂人, 也是個幸福小肥仔, 每次證婚都可以找到經典來勉勵新人, 甚至是個專幫人解決困難的百曉生. 但其實, 我也是人, 也會有擔心的時候, 有時甚至連祈禱也未能控制的.

不過, 我依然是個幸福的小肥仔, 因為我在不開心後, 總會相信, 天主在看, 而且, 在照顧我; 因為祂派了我的家人, 夫人, 女王, 朋友等等來做我的守護天使.

船, 一定會去到橋頭的.

沒有留言: