2010年9月25日星期六

外婆小心意

一般而言, 老人家都係特別鍚o的孫o既. 當然同時地, 好多孫都係特別 "黐" 老人家o既. 女王亦唔例外, 不過有時就太過誇張. 連外婆和麻麻自己都說, 不知畀了些甚麼女王食, 食到咁黐身...

當然, 仲有姑姐和姨媽啦...

呢個係一般的情況, 但如果女王在開始上學後變本加厲, 而且差不多完全唔鍾意佢自己媽媽 (即係夫人) 呢, 那就有問題了.

這一兩星期都是這樣. 只要見到我們的話就一定不會要媽媽. 有時甚至我不在, 都竟然會對著夫人哭叫要找爸B.

我知夫人有時和女王玩的時候的確係比較 "流灘" 左少少. 但總不成不喜歡媽媽吧? 有時候, 她自己哭鬧了好一會後, 自己都會知道自己錯, 但下次又一樣會繼續. 我知道, 夫人其實都幾傷心的. 試想一下, 一個只是兩歲的可愛孩子成日說唔要媽媽, 但同時還要照顧她, 一邊不斷聽著同樣的 "唔要你呀! 我要愛爸B" 之類. 心中, 真係會好難受的.

我不知有甚麼可以補償夫人, 但帶她離開點, 兩個人去拍拖的話就會更加少機會接觸個女, 又係一個惡性循環. 大概現在可以做到的就是忍忍忍... 因為多數小孩在上學完全適應後都會回復 "正常" 的.

說回婆婆, 她和麻麻的做法又不同. 麻麻提供的是地方和時間 (因為我老家地方較大, 可以多點地方放成間廚房咁多的玩具, 而且婆婆雖然住得近, 但時常要去應接我那位比較多要求的外父大人 所以要走來走去), 不過像一些早一輩的老人家一樣, 她有一對 "不太巧" 的巧手 (講巧手我父親大人勁o的, 一個人一晚可以用硬卡紙變一座「巴比倫空中花園」出來做展覽用, 不過遲些有機會才說), 但心意不減. 今年中秋除用了一些印有 bear bear 的雜誌做了一個小燈籠外, 還做了幾支 paddington bear 的魔術捧, 用來 "tum" 女王食飯飲奶的...



雖然 "土炮" 一點, 但係好 cute, 配合我o既演技下, 有時都幾好. (不過今朝唔得喇. 女王唔肯自己坐, 因為婆婆有時見女王扭計, (竟然) 會抱著她飲奶的, 這個我不能妥協, 但其他方法都不行, 還故意拎住杯 "chok" 瀉了小半杯奶, 真係火都o黎埋... 但這時哭著的女王依然要我唔要媽咪, 一來搞到夫人又唔多 happy, 二來更累我今朝開會遲到! - 係呀, 我星期六都要返工o架...)

沒有留言: