2010年9月6日星期一

初訪悅壽司

和基哥相識近十年, 由完全唔認識開始食到變成朋友, 由在他師父老店 "順" 到現在自立的 "悅"; 由他單身寡仔到今日娶了個像極日本娃娃的美人, 我當然也由小肥仔變了個已有個校花太太 (係呀, 我晒命o架! wakaka) 有女王的死肥佬. 既然女王開始食街外的食物, 那當然一定要帶她探一下 uncle 啦.

要探 uncle 都要準備銀彈的, 所以就趁夫人去了和友人吃飯, 帶了女王去找基哥.

由我致電給基哥說我帶女王去, 他們整間店都已經十分雀躍 (使唔使呀...). 又準備特別的凳子給女王可以坐壽司吧 (原來係成套o架 有一張訂製的 bb 椅), 又問有咩食得之類. 搞到我都唔好意思.

既然食好野, 幫女王著得 sexy 一點, 就著雞翼袖背心啦! 哈哈, 肯定靚絕全場呀!

女王甫坐下就見到前面有一支支她一向喜歡的粟米, 即刻大叫「呀!粟米呀!」; 哼, 佢就識食呀, 這個咪係可以生食的北海道未來粟米囉! 但我又怕女王生吃粟米始終有點 "un" 胃, 所以就將個 order 分開半份生吃半份燒. 基哥的助手見到女王想吃, 便主動用刀將粟米切出了粒粒給她.



女王呢期不吃青菜但吃蘿蔔, 所以又請基哥著廚部用麵豉湯底煮了些紅白蘿蔔出來; 那他們的蘿蔔應該是日本來的, 比我煮的更清甜, 女王不斷的吃.

來到壽司了. 女王吃的先是甜蛋. 雖然有半件蛋是我吃掉, 不過她可能覺得蛋好甜所以食食o下直頭問我「你做咩食我o的蛋呀~?」

又叫了件燒海鰻 (anago) 壽司, 因為雖然有細骨但都是吃得下的 (我當然另外有揀了純魚肉那邊啦!); 不過怕燒汁太濃, 叫他們下少了一半, 不過依然相當香. 女王又幹掉了大半件.

至於我就梗係食返夏末初秋的生秋刀啦! 今天原本還有九州和本州交界來的關鯖 (是將太的壽司中提過的沒錯), 早兩年食過, 它的魚味較其他鯖魚淡身但均勻, 而且肉地彈牙豐滿; 不過今天日間時已經賣完了, 可惜我是臨時打去找基哥的, 早一點的話就可以留到了.

我當然仲有其他 "大路" 的壽司啦. 而女王食完呢兩件壽司後, 基哥就好開心咁出來話要同佢影相喇. 仲專登做了一件細工壽司, 是一件小型版的燒三文魚壽司 (全熟型), 又弄了一件大件版的給我, 兩件拍埋影了相...



點知女王食埋都係話唔夠, 又叫了一碗牛肉烏冬和她 share, 食了不少 (三分一碗), 仲要整多件蟹柳壽司 (即係食了差不多三件, 大半碗飯了!)

呢個時候師傅仔取出了一條壽司紫菜, 女王一見到就唔知點解話知道係紫菜, 師傅一畀佢就即刻笑晒拎住吃埋...

最後唔少o既就係同我 share 了唔用錢的豆腐雪糕, 原來基哥說送多一球給女王, 不過女王真的不可以那麼放肆, 所以只要了一球.

吃到飽飽的便回家, 女王仲即刻去了廁所 "清倉", 好不 "暢快"!

不過... 唉, 咪係著得太 sexy 累事囉... 我無一直觀察她的體溫, 原來已經畀冷氣吹親了; 之後一天, 就係去文武廟那天, 女王發燒了... ><"