2010年9月7日星期二

姨仔結婚了... (揀誓詞)

太太的妹妹要結婚了, 一早準備是年尾的新娘子. 新郎「拔少」是她的舊同事, 高大威猛但好好人, 見過咁多次連女王都好喜歡他, 起碼他夠高抱起女王去拎放在櫃頂的玩具. 早排上我屋企睇完世界盃德國季軍戰仲幫我手將放在高處的花瓶放好. 我輩矮仔真的望塵莫及.

原本不會這麼早就寫出來, 因為我一來是為他們證婚, 二來也會幫他們拍些 snapshot 照, 諗住到時先寫, 但上星期他們來我 office 入擬結婚通知書時就發生了一件小插曲, 實在覺得應該記下來的. 因為, 真係, well, 容許我講, 有點好笑.

我身為教友, 而且又有不少基督教友人, 加埋證了這麼多次婚, 所以和不少新人們都有自訂一下他們會用的誓詞. 都會儲下好多不同版本的誓詞. 所以都會讓他們做個選擇.

因為上星期 "夠鐘" 為他們準備擬結婚通知書, 所以便請他們上來順便開會傾一下他們婚姻的流程等等. 又因為我有個 "特別的" 外父 (我外父咪係我姨仔的父親囉!!), 好多時會比較無啦啦地硬頸 (當年我有一段短時間, 差一點結不了婚就係因為佢同我老豆鬧交), 所以也要和這位未來襟弟早點研究一下, 以防萬一. (講返先, 好歹他都係我外父, 而且8成時間佢都係好好人的, 唔好畀我頭先一段嚇親)

傾流程倒還無咩特別, 因為他們已一早準備了一個好 prelim 的 rundown, 之後就會再加加減減. 而且因為姨仔當年就是有份幫我和夫人結婚時準備 rundown 的人, 所以對此道可說瞭如指掌.

到講到證婚一 part, 我便請他們揀誓詞. 像好多新人一樣, 他們左揀右揀, 呢款又靚o個款又浪漫的, 好半天都無頭緒. 姨仔說「拔少成日都想講好長o架, 但係我驚會講講o下喊喎」

呢個係好多新人的 concern.

其實當日真係喊又點呢o下? 因為認真, 因為愛, 因為發自內心, 才會對這一堆字有反應, 才會感動嘛!

不過姨仔比較誇張. 我們之後傾返當年外父帶我夫人慢慢步入教堂時, 行到一半他已經開始想喊, 而到祭台上後, 平日易哭的夫人竟然笑住捉住我隻手指指外父外母成家人, 話

「嘩睇o下, 佢地全部都喊緊呀」 (佢自己又笑喎! 真係... errrrr... 「無人性」)

講到呢度, 我姨仔又望o下o的誓詞...

突然間...

「死喇...我而家都想喊呀...」

o下唔係嘛...!?!?!? 我同拔少兩個都呆晒, 睇住佢對住一張又一張o既誓詞, 眼濕濕的, 開始拎紙巾出來抹抹抹...

呢個實在太爆, 我證o左咁多新人, 真係第一次揀誓詞揀到喊, 自己都覺得一定要記低...!

(蝦... 究竟佢係見到邊款誓詞 trigger 到佢喊得咁勁呢o下...)

3 則留言:

Julia 說...

你好...咁有無試過用英文誓詞呢? 可唔可以分享下呀?

老朽 說...

hello!

網上都幾多資源, 我都係呢度參考返來的:

http://weddings.about.com/cs/bridesandgrooms/a/vowwording.htm

http://wedding.theknot.com/wedding-planning/wedding-ceremony.aspx?MsdVisit=1

希望呢o的幫到你(o地). ^^

Julia 說...

唔該晒!!! =)