2010年9月20日星期一

女王學校生活 - 私人紀錄

這篇不算真的是公開 blog, 只是我個人寫來留個紀錄而已. 不過又無所謂和大家分享一下咁解...

上星期二 (14日) 下午國子監七品博士王老師 (即係班主任) 六百里加急來電, 謂女王昨日於學校時因唇焦舌燥, 用小手指去「搣」上唇, 被發現時已 "搣" 了好一會. 而且告訴老師痛痛. 故老師致電通知希望我們為她剪去多餘的外皮和塗些潤唇膏.

但其實我覺得老師真正想說的是另一件事: 日前 (13日) 女王在校為想快點取得老師派的立體心型貼紙, 以超速由地墊起來, 之後... 左腳踢右腳, 跌低!

右膝蓋係瘀o左o既, 女王無喊, 不過老師就睇佢係幾痛o既. 所以即時叫了太醫院駐國子監的外值吏目鄧姑娘替女王敷冰和塗上 "喜療妥", 稍事休息後女王都無咩事; 其實外婆當晚已經發現不過見無咩事就又擦點喜療妥算了. 我問老師, 女王跌倒時的神情時, 老師就說女王當時係好 "呆" 的. 之後我說了一句: 「咁似乎都跌得幾... "甘"喎!」

-- 其實那晚我都有問囡囡, 她說原來是不想出醜所以無喊, 是實上, 當時她是幾想哭的...

講完呢句, 老師登時畀唔到反應我, 因為對住老師, 其實... 總不成講好 "甘" o卦!? 但當時我的確想不起有任何字眼比個 "甘" 字更加貼切 ("甘" 比 "嚴重" 更貼切喎!) 所以最後老師都說...

「呀... 係呀...! 都幾 "甘" o架」 :D

既然老師打到來, 當下就問多句女王在校情況, 結果與我們估計差不多: 因為女王少和其他小朋友接觸, 所以比較黐老師, 尤其是這位王老師, 還有另一位 (我覺得幾靚女o架!) o既助教鄭老師 (「滅井」- miss cheng). 不過學習上就好 ok 囉. 而且在校有時都可以戒片 (排洗時間自行噓噓呢). 但成日就只和老師玩, 置其他同學「生死」於不顧. -.-

得意在呢幾天女王開始在家中叫其他小朋友的英文名, 不過呢... 叫到一舊舊, 唔係因為外婆八卦和其他家長等接放學時吹水, 真係唔知原來女王叫緊o既係其他同學o既名!

有點頭痕的是女王小病了兩星期, 成日流鼻水和有兩聲咳. 每星期進貢一次給首席醫官鄒醫生, 進到入面o的姑娘都認得我們, 連打電話聽聲都知. 剩係呢個多月已經墊支了一支 Nikkor 50mm f/1.4D 了, 好在夫人公司保險包了小朋友的八成, 唔係真係睇醫生睇到破產!