2010年9月6日星期一

初訪麥當勞 (女王初訪悅壽司的下集...)

正所謂好又食o下, 曳又食o下. 上次去完了「悅」食壽司, 今次去返間加o左價都未算好貴的餐廳, 麥當勞.

而且, 在我們心目中, 老麥的食物只係一般, 而且形象始終不太健康. 不過對孩子來說, 他們是有絕對的吸引力的.

話說女王之前睇電視, 見過有老麥廣告, 是「開心樂園餐」的; 成日唱著 "Happy Meal" 的. 連女王都成日唱, 而且返學時多次經過一間老麥, 已經認得那 "M" 宇餐廳, 仲話要拎件玩具回家.

講得多都要應承一次先得嘛. 所以上星期六晚就帶了女王走一轉, 而且真的要了個開心樂園餐. 是芝士漢堡, 細薯條和一包 QOO 豆奶, 另加一盒粟米大家 share - 雖然粟米是主糧不是菜蔬, 但間中吃一兩次當菜也不嘗不可的. 至於薯條就只是給她吃數條, 其他的當然是入了我和夫人的口了.

QOO 豆奶是 "新嘗試", 因為女王之前在學校是不肯飲豆奶的. (按老師向那天接放學的外婆表示).

可能真係麥當當的魅力沒法擋, 女王知道去麥記是已經跳跳扎扎, 到達時直頭想奔向那座位, 到買了東西回來時就笑到見牙唔見眼, 或者, 她覺得終於可以和我們一樣拿著大個包吃吃吃了.

結果她真的吃了大半個芝士漢堡, 三至四湯匙份量的粟米和數條薯條, 外加整盒 qoo 豆奶呀o下... 這個食量, 可說是空前的 (但一定不會是絕後!), 而且一邊食一邊笑得好好開心. 仲話... 「嘩! 你買漢堡包我食呀? 同埋, 你買粟米畀我呀? 你又買薯條我食呀? 你又買玩具我玩呀? 嘩! 小飛飛呀! 仲有麥當勞豆奶, 我好開心啊!!」

聽到我地勁笑, 不過背後, 我還有一點點的感動呢...



而那天, 也是我 "試鏡" 的日子, 因為剛買了 nikon 的人像鏡 85mm f/1.4D; 沒錯是就來出新的 G 鏡, 但看了外國的 preview 後我覺得 D 鏡已經好夠我用, 豈料一買之後, 屋企的冷氣又再壞過, 而且斷定是死症要換機!! 這是後話, 下篇才再說了, 唉...!

沒有留言: