2010年10月3日星期日

"生意淡薄" 續篇...

今日大老闆卒之捉o左老朽入房 "開拖". 當然, 佢都 "只係" 好有禮貌咁問我一般的情況和點解條數未返, 大概因為我一早已經準備 "發難", 正如 "公主嫁到" 入面所講, 「見得人, 拜得神」, 所以好理直氣壯咁同佢講我的「極品」銀行客戶 (下一兩篇會講) 和我仲有 capacity 之類之類. 佢見我答得咁快手仲有少少拍檯 feel, 所以都無點繼續 "chur" 我. 老朽當然識得 "見好就收", 雖然數要繼續跑, 但係都 "世界" 返一次, 多謝了他咁 "關心" 我和為我安排多點工作. 不過, 而家先加 file 的話, 得返半年未必可以跑得切...

想起早兩晚和同事大雄仲有另一位已 "上岸" 的 consultant 同事 (係一位都幾出名的證婚律師來的, 近來醒目的他轉了做調解員 mediator 搵真銀) 談起不少公司的事. 上岸同事提提老朽, 人到三十幾, 是時候想想究竟應在此 "靜候" 上位的機會, 還是出去闖一次, 抑或轉另一種工作的模式?

其實老朽依然想在此留著, 因為此地的工作環境對不愛受時間拘束的老朽來說, 是個 "無掩雞籠", 只要你搞掂工作條數, 話知你每天只返半日, 也不理你自己的工作到幾夜幾早. (正如現在凌晨時份, 老朽在家還在用 dictaphone 錄下一份給客戶的 advice, 只是悶悶地寫一篇) 所以, 除非真的因為跑數原因或人手問題被裁, 否則老朽暫時都不會他去, 因為要轉就要諗好多野, 近來諗屋企裝修, 諗要唔要多個小朋友和女王的成長問題已經頭都大, 再加工作問題的話我驚個頭會似那隻傷風頭痛藥廣告的頭一樣 - 爆頭!