2010年10月7日星期四

女王2歲零3個月新聞報導

雖然工作未能真係釋懷, 但女王近日好多古靈精怪, 使人哭笑不得的事, 真的要記下逸事來, 免得日後真的會忘了 (正如女王近數天找回一年前玩過的玩具, 竟然唔多記得曾經玩過似的!)...

1) 睇醫生記

個個都話下返學就易病, 之前都唔信, 但打從上個月帶女王食完壽司發燒後, 一直都未停過有小病. 事就無咩, 但係每兩星期睇一次醫生, 就係一路o係度流鼻水同有少少咳. 繼續每兩星期進貢給御醫... 希望天氣快點轉定呢, 就應該無咩事o既. 但一時又多兩聲咳, 都幾煩惱...

2) 講故事

女王返學後正如之前提過, 好好好黐身, 不過呢, 上學時聽埋o的故事又會回來和我們傾喎, 仲要我地幾個坐低, 加埋o的公仔呀, bear bear 呀咁圍起來聽佢講. 十足我自己細個一樣. 不過因為英文未係好得, 所以成日講埋o的奇怪英文, 笑到我地碌低.

3) 小勞作

女王最近愛上了剪貼, 而且在夫人的帶領下, 愈玩愈多. 而夫人亦因此多了和女王玩的機會. 老朽自問 fine art sense 近乎 0, 夫人這樣雖不是好高分 (起碼無姑姐咁勁讀 design 丫), 但係已經好夠和女王玩. 玩一大輪過多一兩天又可以再拎出來 "加工", 之後就會找我幫手 "貼堂" (放在家中飾櫃中間), 睇睇o下, 都幾靚丫... ^^



4) 中秋夜 & 姨婆燈籠

中秋之夜, 和夫人&女王按傳統到了老朽的老家, 搬了之後多了個平台小花園, 大就不是好大, 倒放了數十盆我爺爺留下來的花卉小樹和一些桌椅, 每年大家就在此 bbq, 賞月等. 今年當然也不例外...



早前父母和老朽妹妹去了日本千葉自駕遊, 買回來的千葉八街花生, 聽說是「天皇皇后兩陛下御獻上品」, 我吃下去覺得不太特別, 但夫人說是特脆和特別重花生味... 這粒, 像不像一隻鴨? @@





但女王原來不只外婆有 art 的天份, 連姨婆 (老朽母親大人的妹妹) 也有, 似乎更厲害...



5) 煲雞湯

差不多每星期六日都會有一次, 是老朽要上班, 而夫人獨個照顧女王一朝的, 老朽就會為女王的中午餐籌謀. 多數為不要夫人太操勞, 夫人都會煮麵呀, 意粉給女王吃, 而女王也樂得吃些其他糧食. 因為不太想用有味精的湯水, 所以每星期吃雞時都會留下骨頭放在冰格, 星期五凌晨又或者星期六就會由我先煲好了這清雞湯, 等夫人可以煮給女王, 有時也加入自己的麵裡. 又煮又冷卻又撇油的, 真係搞幾個鐘先放得入雪櫃. 呢勻真係 "眠乾睡濕"...



6) 領洗

老朽是天主教友, 但雙親不是, 為希望女王領洗, 和他們說項好久, 一直他們都不太願意的, 但最近因為知道小學學位真的緊張, 再以此為題, 卒次得到爺爺首肯 (我不想完全逆他們意, 所以不到最後我不會像自己當年一樣自己跑了去領洗). 這是近兩星期我最開心的事哦!!

7) 講大話!

死啦, 有時女王學識了講大話, 明明是她倒瀉水, 她會指說是媽媽做的, 點算好

8) 畀人咬.....???

今天 (7/10) 下午老師致電夫人, 說女王放學時畀後面的同學咬, 可能是因為爭先恐後的想走, 霸了後面同學的位置. 老朽未回到家, 未知傷勢, 反而擔心女王會心理上害怕... 容後再報.

沒有留言: