2010年10月16日星期六

10.10.10

相信好多人今年的10月10日一係就自己結婚, 一係就去觀禮, 一係就去飲了吧?

的確, 2010年10月10日是好日子, 不論是中西曆也是.

見到報紙報導某黨的前委員 (也是律師) 說自己這一天為百多對新人證婚, 相信說的是他有份開的證婚公司吧? 本身一人不可能一天證那麼多場啦. 另一位好出名, 可說是行內第一的行家就合理一點, 說只為三至五對證婚. 這位行家老朽當然認識, 以前還時常在法庭做「對家」, 做到變了朋友; 不過後來他整份業務中, 9 成已經由訴訟變成證婚. 因此亦已經少了見面.

當日我原本都有兩場的證婚, 但有一單在之前為他們準備擬結婚通知書時突然甩底, 是朋友的朋友, 好像是說他們由原本在晚上酒席開始前證婚, 改了下午用一間證婚禮堂來行禮. 本來也是小事, 但他們之前在我多次催促下也沒有回覆我, 但我最初又不敢貿然將那日期改給別人 (有人問我但我推了...), 因為知道是朋友的朋友, 又知道那天會好多人結婚, 所以找不著也不敢推, 最後只好找那友人再幫手才找得著, 原來就是已經有別的安排. 但又不告訴我, 唉...

另一對就好玩得多, 不過新人是對極之 "爛玩" 的人, 而證婚地點, 原本是在他們家中的 (!), 因為只想一家人大家開心一下後就狂隊酒 (新人也是朋友的朋友, 有 "千杯不醉" 的 "朵" o架!); 但在準備擬結婚通知書一刻, 就說要改在一家他們附近的相熟酒吧舉行, 因為太多朋友想來了.

好呀, 賴豎就是未試過日光日白在酒吧證婚. 來吧! (在人家中證倒已試過, 最近一次更加別開生面, 遲點有機會再說)

好快, 又到了大喜日子. 去到酒吧, 見到的是一堆又一堆的氣球, 成座山咁多的啤酒, 幾十支紅白酒和烈酒排晒隊. 而新人是飲食業有關的 (是菜欄東主), 所以又有友人在不同的餐飲店中抬出各種魚生壽司沙律鵝肝燒豬烤魚之類之類.

基本上呢個係一個好高興o既 "趴地"; 我一去到已經畀人拎住幾支酒行埋來, 好可惜, 自己應承自己, "開工" 前一定唔飲酒, 所以無飲到...

那既然新人是做菜欄的, 那中間那段說話, 我便即場 (係呀, 都係即場, 之前都無諗過) 用了買菜來比喻新人的成長, 哈, 新娘無事, 不過講到新郎哥就流o左一滴眼淚. :P

禮成後, 係咁意留低和自己的幾位朋友食o下飲o下, 不過都係唔敢飲酒, 因為女王仲未好返, 唔想一陣回去時畀佢聞到一朕酒除. 都幾可惜.

之後一天是星期一, 例牌會有律師會的每週 update circular. 見到...

哈哈, 奇妙x典請人 (駐場監禮律師) 喎! 都知佢地多人, 但係成日都諗, 為他們做 contractor 的話, 點返自己公司呢? 仲要駐場喎... 加上佢地有特定o既收費和服務模式, 無好似我和其他行家一樣的自由和容許新人 customize 咁多野, 咁樣同在註冊署的監禮官有咩分別?

沒有留言: