2012年1月9日星期一

再約我去迪士尼...

第二場家宴前就是兩天的迪士尼之旅, 去年女王仲係細細個, 只係知道好開心但係咩都唔識玩, 仲驚 Winnie the Pooh, 今年呢就唔同晒喇...

我們係一家大細 (包埋爺爺麻麻 & 姑姐) 咁去玩的, 因為應承過女王話如果佢好乖的話呢, 就會畀佢同米奇一齊食早餐, 即係要 book "紅色酒店" (香港迪士尼酒店) , 我係十一月中打去的, 回覆竟然係...

爆晒.

得返一間好萊塢 (即係平少少那間) 我房 - 六個人點住... 不過, 佢都好人, 叫我留左先, 佢地會幫我留意同埋搵返我.
我都知道酒店行內多數會 hold 起部分房間, 而迪士尼的酒店人員又好玩喎, 叫我打多幾次去, 得閒就打畀佢地睇下有無房騰出來. 仲鬼咁好禮貌.  卒之...

到左12月1/2號左右, 有日下午我去拎回鄉證時 (係呀, 過左期要換, 因為可能遲少少有需要陪師兄成隊人回大陸開下會喎) 無聊又打去, 就竟然有喇, 仲乘機 book 埋酒店那間晶荷軒的什麼 。「迪士尼特色點心」 lunch - 原來成250 大洋一份.  不過後來知道, 原來其他 set 都係差不多價錢, 而且呢 set野睇落真係好別緻, 應該可以 tum 到女王食多少少的 (事實證明果然如此, 而且唔係食多少少, 係多好多..., 另文再述) 所以也照訂了... 仲有就係, 因為家父堅持就今次係當家庭式旅行, 所以話酒店錢一定要佢畀喎, 咁我要畀的價錢又細左, 所以更為無所謂.

當然, 女王每次一聽到有得去, 就會變得好乖, 好乖, 真係有如魔法一樣. 而卒之都去到12月尾喇.

細個旅行時, 前一晚我好多時都會有少少訓唔到的興奮感覺, 不過女王又無喎, 不過本身都好夜, 因為剛裝修完去了她新的房間, 未訓得慣, 成日半夜起身要我陪佢在側邊的床訓... (所以其實無覺好訓既係我, 夫人就... 係 "鞏" 我過去陪個女, 自己又唔陪既罪魁禍首...)  但當然, 有得玩, 仲有佢至愛的姑姐和麻麻, 仲有爺爺係咁影影影影相 , 基本上我同夫人係可以休息一下的... 哈哈...

因為都係想 HEA, 所以都係中午才入去食飯, 剩係食呀,  check in 呀之類都搞到下午三點. 係到左巡遊開始先入去, 好在都仲有位可以睇到. 女王一見到帶頭的米奇就已經o係度係咁跳好似上身咁款.  至於佢至鍾意的 winnie the pooh 今次無渣流灘死老豆咁款喇 (有關去年 pooh點慘法, 詳見: 呢度 ) . 女王就睇得勁開心, 爺爺就影得仲開心. 幾乎想行出去路中心度影咁滯.

因為係下午, 又係 hea, 而且係團體式移動, 所以大家都只係玩下木馬同埋小飛象 (女王又唔多驚喎飛到咁高), 又睇下雪亮聖誕的亮燈呀飄雪呀咁. 同埋睇埋一直都未睇過, 原來得香港先有的"米奇金像獎".  之後又已經夠鐘食飯 (都係求其去了 advertureland 食東南亞/印度飯麵, 講真成間迪士尼, 唔計酒店晶荷軒同埋那酒樓的話, 大部份食品都係填飽肚就算--尤其係自從無左明日世界的「叉燒漢堡」之後. :P





值得一提的是, 去年女王係怕煙花怕到飛起的, 今年呢, 竟然係 "皇麻麻" 抱住的情況下, 叫佢「怕就單起隻眼來睇啦」 女王又受喎! 就係咁, 女王第一次真正睇煙花... (麻麻好野!!!)

睇埋煙花等散場, 回到酒店房, 都已經十點幾, 先記起日間在晶荷軒因為另外叫多了送菜和一個炒麵食唔晒 (嚴格來講係直頭食唔到!) , 我們叫留返夜晚做 room service. 沖埋涼叫得來, 竟然成12點先食 (女王都係呀下...)

成晚聽到女王係咁轉身, 梗係訓唔慣啦.  不過到第二天早上, 我起身時, 佢已經醒左, 仲記住要同米奇食早餐.  由於訂了9:30那輪, 當時刷牙洗面後都係9點而已, 我便叫女王一起出去酒店其他位影相.  佢三歲人仔又好合作喎, 仲鬼死咁鍾意擺 pose 畀我又換鏡又玩大光圈淺景深之類.  我呢個時候就諗起細個時老豆叫我同妹妹出去影相那種心情, 原來幫個仔/女影相, 真係好鬼死開心架... (唔通真係有遺傳...?)

之但係到食早餐呢就搞笑喇. 我同女王和爺爺比較早起的先去拎位, 之後各位女將們才到. 當日在翠樂亭餐廳的迪士尼朋友係米奇/黛斯 (唐老鴨女友) 同埋布魯托 (米奇隻狗, 唔係高飛呀下..!) 但係好奇, 米奇行了幾次, 都無經過我地張檯, 搞到女王食野都唔多開胃仲成日問米奇咩事唔過來.  最後係到左十點半喇, 爺爺按捺不住走去問陪米奇的工作人員, 要"夾" 佢過來才影到相, 之後女王先肯好快咁食食食.  但係又要 check out 去野去廁所之類, 出得到樂園又係12點幾...

今次當然係先去左昨晚早關門的新開 Toy Story 啦. 但係個遙控車太激, 我地無人敢玩. 只係成家人玩了彈弓狗車, 我和妹妹就也玩了跳降傘 (故事中綠色士兵) , 其他人就去取 winnie pooh蜜糖罐 fast pass 同埋食少少野先.  我們玩跳傘因為都係大人大姐, 所以都係排 single rider 那邊, 攝位排, 所以好快有得玩. 玩完仲有時間同妹妹玩下飄浮相.

講返 winnie the pooh , 今次呢, 女王唔驚喇, 一家人坐一架車, 女王仲睇得好開心. 真係大個左喇...

其實之後都係玩下咖啡杯 (故意畀爺爺麻麻同女王一起坐, 佢地唔轉個盤唔使兩老一嫩頭暈丫嘛) , 搭下火車排下隊, 又同pooh呀, 唐老鴨影下相, 就已經好夜喇. 竟然又已經到晚上7點, o係大家都唔多想在迪士尼食飯的情況下, 拿拿聲返香港食飯.  之後又拿拿聲回家, 因為老朽又要準備第二場「倒數家宴」了...



先飲茶 - 訂了迪士尼點心餐, 好貴, 點知原來其他食品都一樣咁貴. 反而特色點心係特別訂做而且要該酒店住先有得食, 所以值得一試.

心思- 連翠玉瓜炒蝦仁都切到似魔術手手 (即係米奇手套) 樣.