2012年1月8日星期日

難得的襯家

記得上星期我寫過, 我當年法語補習學生找我證婚嗎? 其實當天我還見到一個少見的現象, 昨日為另一對新人證婚時又見到類似的, 所以突然想寫一下.

我學生的父母和新娘父母之前係唔識的. 去到會場時, 我先見到新娘父親. 後來我學生的父母也到了.  之後見到的就真係有少少奇景... 我見到新老爺是結了 bow tie 的, 他走去問新外父

「喂老襯呀, 打唔打 bow? 」

新外父的回應也頂癮「嘩大佬你想我今日 "箍煲" 呀~!?」

「唔係啦! 我見到兄弟o的 tie 顏色, 諗住我地兩個老野都整條一樣色o既 bow tie 玩下咋, 我準備埋架喇!」

「既然係咁, 又好丫, 玩下丫」

「我幫你戴喇...」

呢段對話, 在婚禮上出現本身唔奇, 但如果說出來的係兩邊襯家的話就真係勁喇...

結o左婚o既都會知道, 而家香港地, 多數襯家都係無咩來往的. 結o左婚之後最叻咪係大時大節出來飲茶食餐飯之類.  至於結婚當天, 完全無交流的都係佔多數.  一係最多都係大家打下招呼吹兩句廢話. 

至於昨日下午, 見到的仲奇... 今次係襯家第幾次見面就唔知, 但一定唔係成日見 因為兩個老豆一見對方都係好客氣咁握手先既.  之後有人走去搵外父話 "派晒利是喇, 仲有無o係身"

外父: 「唔係咁快嘛, 我未嶔喎」...

呢個時候, 在附近的老爺拎出一疊五十大元和一百紅衫魚 (漏了提, 兩邊父親都似係有個錢的) 「喂襯家唔好走來走去喇, 拎左呢o的搞掂先啦」

呢位外父係我公司一位大師爺個客. 佢早兩日當新人改了 rundown 同安排想和我傾的時候, 佢話要上埋來.  初時我心諗佢梗係又係多意見的父母想來「阿之阿左」啦, 點知原來佢上來開會時真係唔智點請野;  而且仲似係真係想幫手同埋好好人, 又話要就返晒襯家加多點天主教元素. ...

撞到呢o的場面, 我都會好開心, 因為自己當年搞結婚時, 兩邊老豆幾乎開火咁滯,  的確如果四大長老有傾有講的話, 成件事都會順利得多.

就咁, 兩對新人的父母都有個共通點, 就係都係做生意的.  唔知係咪生意人特別會就人, 真神假鬼都好, 起碼人前人後都 friend 過打 band, 呢樣已經贏了...