2012年1月3日星期二

2011聖誕火雞

去年聖誕, 女王仲係好細個, 今年就唔同晒, 整個人都好似大個左好多咁 (雖然其實都只係三歲...). 

其實去年聖誕和夫人出去街影相時已經識得扮晒野擺pose. 而家就更上一層樓, 識得chok 樣... 聖誕前學校已開始放假, 爺爺麻麻帶她去中環影置地的火車時, 仲 chok 到連其他人都覺得女王功 cute - 不過呢O的都係爺爺話O既,仲話女王個得意look恨死隔離.   之咁, 我自己之後和夫人&女王去中環影 winterfest時都見到, 女王真係好識擺POSE 的.  仲影左幾張大光圈人像特寫, 我自己都覺得... 佢真係好cute...  (會唔會hardsell 左少少呢...)

請返學校, 今年都有聖誕表演, 仲係 book了我家樓下的社區中心, 好有型.  不過今年女王就唔係攸司儀, 而係就咁表演, 咁當然, 總不能成世都係佢做司儀吧, 反而夫人就擔心女王無得做司儀會唔會唔開心, 但似乎個女完全無咁既感覺喎... 會唔會其實係家長太上心呢...?

不過比較頭痕的是今年表演當日我要上庭, 只趕得及在她表演的一段短時間去影相, 影完無耐又有第二樣野要回法庭. 無得和女王吃飯呢...

去年家中裝修搬了去爺爺麻麻屋企, 今年自己家中再次放那棵好耐歷史的聖誕樹, 而女王就真係鬼咁興奮, 因為係第一次有得裝飾聖誕樹哦!

搞掂晒裝飾後, 就輪到一年一度的 party了, 因為係我妹妹的生日, 每年都會搞個 party 請晒班親戚來當聚一聚的. 今年新公司工作上比較自由, 除了聖誕和 boxing day都要幫老友介紹的新人證婚外都唔太多野做 (正常聖誕我不會替人證婚的), 索性放自己幾天假好了.   (不過後來好搞笑地, 差不多每天放假都電話接了一單生意, 雖然多數都係同事幫手處理, 但自己都要參與, 最後又係同無真正放假一樣...雖說!有生意係開心事嘛) -.-

搞party時記起好久沒有吃燒火雞了.  因為早兩年去了一位大狀的 chambers 參加他的 party吃到不錯的火雞, 是上環森美餐廳做的外賣. 之後只有上星期公司去金鐘 Island-Shang 的 Christmas Lunch 吃過, 也算夠滑, 但自己上次訂火雞已經多年前的事. 一來因為大隻, 二來因為那次去一間普通的餐廳訂的燒火雞, "鞋口" 得要命, 和美心訂到的差不多都係食剩晒; 所以一直以為大部分金火雞都係咁上下.  而因此我只會在 CitySuper 凍肉部 (不是聖誕食品部) 訂另一款的 "煙火雞", 因為係慢慢煙熟的, 所以滑得多. 

但耐無訂又會想試一下.  所以便試一次馬會製作的, 以前訂過他們的煙大火腿都不錯, 所以一試, 圖片如下...


其他食品都是由快活和吉之島訂的. 但這隻火雞真係意外驚喜... 我從未吃過同此軟滑的火雞. 連胸肉都一樣, 一點也沒有"渣" 的感覺, 有點出奇十四個大人加6位小朋友加上那麼多其他食物, 也可以一餐內幹掉這火雞的9 成有多. 絕對沒有像麥兜那隻的一樣剩到出年.  呢個出年可以考慮 encore...
食到飽就有氣有力去教堂的子夜彌撒幫手做 secu了.  女王知我夜晚去教堂又想跟來, 不過佢得三歲人仔, 點捱丫.  唯有哄她聖誕節正日上多一次教堂 (所以搞到我無得訓晏少少, 而非教徒的夫人就好少理, 話寧願幫我們去定出面餐廳霸位食lunch喎... 激死...)