2012年1月21日星期六

Go!Go!Go! 新春糕糕糕...!


去年新年整過一次芋頭糕, 加的粉不太對, 而且芋頭太重身, 水份多, 蒸起來死實實的. 今年就自己改一下份量, 又參考了好幾本專業廚書, 主要係將粘米粉和粟粉比例改少少. 再用多一點點的水.

同埋今年有樣醒, 就係先蒸一底迷你版, 之後試過OK喇先去馬.  因為糕一日未蒸, 一日都有得救的.  果然 - 撞鬼後來先醒起, 原來蒸第一底開粉漿前, 因為夜晚所以女王訓左, 但係又無啦啦醒左, 問我咩事唔訓喎... 又話要去廁所之類的.  所以... 最後我唔記得左在粉漿加鹽呀... 0.0  (好在就係試左一底先, 之後就記得喇...)

其他有關的食譜之類, 去年有交帶, 但網上不少記載都好正, 不一而足.



老朽係一個比較「鹹」的人 (!), 今年就係第一次蒸甜糕 - 馬蹄糕.  做法簡單直接, 100g 馬蹄粉, 開300ml 生水, 另外 120g 砂糖 (用紅糖好看點) 加入另外 300ml 左右的水煮成糖水. (按此比例可自行加減), 加入少少馬蹄碎 (兩三粒的份量). 熄火撞入一半的馬蹄粉漿, 快速搞拌, 一自再將另外一半生馬蹄粉漿加入搞勻, 好快會開始變得好黏稠, 跟住放埋入糕盤蒸廿分鐘就得了.  專業廚師想加色同香少少, 會加少少吉士粉, 家用就唔使都得喇.



馬蹄糕係十分易整的, 不過建議如果第一次整的話, 買日本城一o的細細個糕盤 (無蓋的, 要自己加保鮮紙保存) 好了. 我這個食譜份量可以整到三個細細底的. 

至於蘿蔔糕, 硬係覺得姨仔老公的母親大人和的老友鮑魚先生整得好O的, 我老媽子整齋蘿蔔糕就有一手, 年糕就係我外母的強項, 大家夾手夾腳就成雪櫃都係糕了... @@"  當然, 最喜歡的, 都是大家成家人 (甚至幾家人) 夾手夾腳的時刻...