2012年1月13日星期五

親子入廚輕鬆煮 - 酥皮卷卷卷...


女王成日都鍾意食o的香口野 (有邊個細路唔鍾意丫...) 上次去學校旅行時整了那酥皮後, 就一直念念不忘. 夫人亦想知道究竟老朽係點整的.  雖然老朽試過搓酥皮但係完全唔成功, 而且功夫, 好玩程度和價碼不成正比 (老朽本身不是極喜好整餅的) . 最後決定, 都係學外國好多節目的廚師一樣 - 買現成酥皮算了...

呢款酥皮餅呢, 仲可以畀新婚的夫婦們一個 impress一下你老公/老婆的機會, 因為好易得來又好味. 

詳細的酥皮製作過程可以參考呢度:
http://www.wikihow.com/Make-Puff-Pastry
http://www.youtube.com/watch?v=Zg-ybzGok3U&feature=related

現成酥皮又好, 自己搓又好, 總之就有件酥皮啦... 之後就灑粉在工作板/平薄砧板上和件皮上, 再 roll薄佢 (如果無麵粉棍的話用高身樽, 我試過用長身廚房紙筒都得!). 薄到 1-2 mm 就o岩架喇.

之後可以準備餡料, 可以係...

- 切碎晒的煙肉 (唔使先煎/炒) 加入茄汁和 basil葉碎

- 炒香的洋蔥磨菰碎加少少忌廉湯底 - 切勿開稀, 做餡的話要好稠的, 唔係一焗就會瀉水.

- 叉燒粒加少少叉燒醬

以上幾款可以用來整批仔, 切大約4吋4吋的酥皮, 餡放中間, 用蛋漿掃邊, 對摺封口 (用叉子尖壓實批邊), 批面掃些蛋漿就可以放入已經鋪好錫紙掃了油 (橄欖油可矣, 防黐底) 就可以入爐.

如果好似我咁想簡單點又畀女王都玩埋一份的話, 就好似以下咁:



一款就係 Basil 煙肉碎, 另一款係買回來的香草醬 pesto. 仲有兩款無show到的係用黑松露醬加橄欖醬 (olive pulp), 唔建議用100% 松露醬因為太香太搶味. 我建議最多用一半松露醬, 少O的仲好, 其餘份量都係橄欖醬.  最後一款係買回來的蕃茄吞拿魚醬.

我就叫女王大約平均地塗上薄薄一層, 之後切開約一吋左右寬條, 兩邊卷埋 (想要簡單點, 好似我就叫女王直頭可以就咁卷起) 細細粒咁, 開口在底, 又或者用蛋漿封口;

如果係就咁卷起的話, 就又係排在掃了油的焗爐錫紙上, 中間要留一倍的位置等佢發大. 頂上掃點蛋漿焗起來會金黃點.  如果係兩邊卷的話就打橫放, 發得靚點.  (我就係無打橫, 所以發起後有點歪...)

預熱焗爐至190-200 度後, 焗 15 分鐘左右便可以了. 喜歡吃芝麻的話可以掃上蛋漿後加一點點芝麻同焗.



可以係餐前小食, 前菜, 下午茶, 整定焗返熱當早餐... 之類之類...

女王食咁食, 因為其實都有點熱氣, 所以... 食左幾次後女王有點喉嚨發炎呀陰功...~!