2011年1月15日星期六

聖誕 2010 之 - 米奇唔夠阿 pooh 揮

來到迪迪尼的第二天...

一覺醒來, 原來已經是9 點半, 都幾過份呀o下.

又要梳洗又要換衫又影o下相仲要準備 check out, 竟然要 10 點幾先落去食早餐, 好在呢期酒店o既早餐可以食到11點, 唔係就真係閣下自理喇.

食埋早餐, 又已經 11 點幾, 出到去迪迪尼, 哈, 又12 點, 好快又要食飯... @@

呢個時候, 可以玩o既只有排一次木馬, 之前就梗係要去拎o左 winnie the pooh 的 fast pass 先啦. 點知我拎的時候架機神神地, 「插極唔出野」 (!) 張 fast pass 唔見影, 最後都係要 staff 幫我 "禁" 出來.

時間關係, 又係食飯的時間, 因為昨日請酒店 front desk 幫手訂了 corner cafe (就是那間次次都食唔到的小鎮大街餐廳), 但係老實講, 食完個自肪早餐, 邊有咁快肚餓丫! 所以, 最後就係食o左個沙律加個意粉 (主要畀女王食) . 更抵死係食食o下開始第一輪的巡遊, 女王又掛住睇, 仲跳晒舞咁 (因為去過的朋友都可能記得, 大街餐廳係睇到巡遊的. 只不過我們唔係窗口位, 睇得唔清楚), 食得仲慢...

好容易食完, 即刻去玩木馬 (又好在無嘔...), 因為女王細個, 坐木馬有點難度, 所以夫人就 "霸" 了兩個 "馬車"之一 來坐. 雖然我知道, 女王是喜歡坐馬多點的.

玩完後又夠鐘去 winnie the pooh adventure 坐蜜糖罐啦. 初時都無事, 但女王好怕黑, 入了去見到跳跳虎後開始黑, 女王直頭企起身話想走, 嚇到我地飛起. 最後, 又係匿埋o係夫人懷裡過了那三分鐘, 只偶爾抬頭望o下o的公仔.

捱完五分鐘左右的車程, 女王出來又生龍活虎, 最頂癮係又o係度扮唔驚, 真係 "勁搞笑"...

好喇, 又三點喇, 三點半巡遊, 而四點先有下一場 "小小世界", 五點半先有米奇金像獎喎... 點算好...?

好在見到花園影相那邊, winnie the pooh 唔太多人, 馬上一定大細衝入去. 一路排那 15 分鐘, 一路女王竟然係咁對住隻 pooh 叫 "我好鍾意你呀!" (!)

好喇, 卒次排到, 我叫女王你試o下跑埋佢度啦. 呢個時候, 佢就開始怯喇, 哈! 最後都係我地抱佢埋隻 pooh 度.

呢個時候我記起昨晚坐火車時, 行到呢邊, 小小世界的火車站剛好就係呢邊後面, 我們當時見到阿 pooh (唔知係咪呢位仁兄/姐喇) o岩o岩收工轉人, 行返入去時, 行到死死o下咁款, 直頭係垂頭喪氣 look; 另一方面那隻 goofy 就一樣收工, 他首先見到我地架車o的人o係度揮手, 於是一邊回應, 一邊拍那死老豆咁款的 pooh, 於是那 pooh 又即刻好像入o左電咁, 係咁揮手... 其實, 佢地真係慘, 一日未返到入後台的 area, 隨時畀人點相.

講返影相, 女王影多幾張後, 又竟然肯拖住阿 pooh 喎, 我地又點會肯放過呢個機會, 係咁影佢同阿 pooh 兩個. 一邊當然讚佢好叻識自己拖住阿 pooh 啦.

就係咁, 夠晒鐘睇第二轉巡遊. 呢個時候夫人肚餓買o左一杯爆谷. 順理成章女王就第一次嘗試食, 大家都估到佢當然係食到唔停口, 最後到睇完巡遊去小小世界時, 要我夾硬 "生吞" 1/4 杯爆谷, 一邊食一邊諗起o的競飲大賽o的參賽者...

好喇, 又係上船的時間, 初時女王見到又係排一輪之後上架野度都有o的驚. 不過好在, 小小世界係好夠光o下o既. 加上一路唱一路唱都係《世界真細小》同埋加入o左 Jingle Bells, 女王好開心跟住郁晒手又 mind o下咀唱咁. 我就反而突然有少少懷念黃霑先生...

玩埋呢個之後, 其實女王已經就來 "碌低" 訓著. 看來餘下想去的地方都係凍過水o架喇. 不過行過城堡前的其中一檔小賣檔口時, 女王突然醒晒, 原來見到係史迪仔的自動吹肥皂泡機. 我見到仲有 pooh 的, 夫人都覺得今次無買咩畀佢好似唔太似去過迪迪尼咁. 於是問女王係咪好鍾意. 佢梗話係o架. 於是, 一架 pooh 泡泡機入手.

不過精神o左一陣之後, 換來的當然係更倦. 見已經係佢下午茶的時間, 所以快快手買件 cake 畀女王食, 哈, 又咁o岩撞到 duffy 熊仔影相後 "收工" 經過. 女王仲想撲埋去, 但人家收工又點影得o架. 所以我都好通氣地叫女王同 duffy 講拜拜同埋自己加多句 "辛苦晒!" :P

整整下原來都已經5 點幾, 快手買了兩隻水晶 pluto 同埋城堡畀我個妹 & 老媽子 (佢地都勁鍾意水晶), 就飛奔上車返酒店.

原本係想坐返迪士尼線出市區的, 不過夫人說話頂唔順. 而時間都的確係晏o左好多的. 所以, 最後決定都係忍痛 call 的士. 而當然女王在開車無耐後, 已經訓到好酣...

ZZZ...

沒有留言: