2011年1月6日星期四

聖誕 2010 之 - 我的十大證婚場地

一般的情況下, 聖誕節和復活節期間, 老朽不會去為人證婚, 因為身為教友, 這兩個節日是最多教會的事務要去幫手的. 而且通常在這些長假期之中我也會找一兩天煮個比較豐富的小家宴給父母 or 外父一家.

不過今年有些特別.

大半年前一位教友找我, 說他那位未領洗的弟弟希望找律師在數天假期當中一天為他們證婚. 地點是 Grand Hyatt 酒店.

唔... 這個是老朽 "集郵" 的 "收藏品" 之一. 所以, 當下就應承了. 最後亦無後悔, 因為和新人認識多了後, add 了 facebook, 見到他們的結婚照片, 才第一次見識到 grand hyatt 的總統套房是甚麼一回事... 家庭有 support 的確係唔同... 不過, 呢篇睇到尾你就知...!

至於何謂 "集郵" 呢... 是這樣的, 證婚有不同的地點, 老朽一向都不介意去任何地方證婚 (之前都有 entry 提過, 去過公園, 私人地方, 酒吧和人家屋企, 甚至是祠堂證婚). 不過自己心目中, 是有一個想去的 "十大場地" 的. 包括: (講明先, 只是個人想去的地方, 也不是說這些地點特別 "高貴", 是沒有特別原因的)

- 四季酒店大 ballroom
- 半島酒店 salisbury room
- 半島酒店 7 樓露台
- grand hyatt 酒店 ballroom
- 淺水灣酒店
- 淺水灣海灘
- 伯大尼教堂
- 金鐘香格里拉酒店香島殿
- conrad grand ballroom
- the one 的煌府 (貪佢條橋夠得意)

想下想下其實仲有幾個的. 不過係咁意 list 出呢十個先. 證埋今次, 只剩下四季 ballroom 和淺水灣海灘未證過. 去年聖誕原本是有人找我去四季的, 但就是因為開初說的理由, 我推掉了. 至於金鐘 island shang, 其實係因為我自己當年結婚在那裡擺酒, 而淺水灣海灘嘛... 其實, 是老朽和夫人十多年前還是學生時, 第一個度過情人節的地方... (面紅了...) 一個情意結而已...

grand hyatt 那晚的確係相當, 相當o既衣香鬢影的. 有不少大家不太認識, 但見到個樣又會覺得好熟口面的社會名人都到賀. 新郎家長是世家, 做大生意的, 識埋識埋自然成村人. 但另一方面, 這晚的新老爺就真係幾 "頂癮" 喇...

正所謂有辣有唔辣, 世家子弟自然比較多家庭的規典, 而這位新老爺就真係當中之極了. 我當然了解他是第一次當老爺, 緊張一些好正常, 但好多時候, 可以人家就得佢多, 佢唔自覺地過了火位.

證了唔知幾多百對新人, 老朽真係第一次試一去到會場, 新老爺極其 "主動" 兼 "權威" 地告訴老朽 "阿律師呀... 我呢, 就覺得個婚禮呢, 應該咁樣行法..." (之前和新人一早傾晒, 老爺係唔係而家來加把咀嘛...) 好在佢所 "覺得" o既野同我同新人傾開o既無咩大分別, 所以都未有出事.

之後就 "o黎料" 喇. 新人已經畀佢點到暈陀陀, 我要向他們做個 final briefing 同埋解釋香港法例 "一夫一妻制" 的條文. 呢個時候有兄弟通傳 "有長輩話有人等影相, 畀多三十秒律師喎".

我不以為然, 繼續 briefing.

廿秒後另一位兄弟好 "驚青" 地跑來, 說 "有 daddy 話唔等喇, 要叫新人出去影相, 最多畀多十秒律師咋"

即刻, 平日極之林善的老朽真係火都o黎埋, 用相當沉實和粗線條的聲線哮道「話畀佢知, 律師解釋緊法律要求同埋條文, 邊個都唔阻得, 唔係就行唔到禮!」那併兄弟畀我嚇一嚇, 就走去找那位老爺了. 我就當然即時變返個 nice look 繼續和新人講解.

當下有幾個在場的兄弟 & 姊妹笑住拍手, 原來, 他們齊齊畀佢點來點去, 都忍了一整天. (當然, 我一解釋完就即刻找回那位兄弟 "salum", 佢都知我唔係想話佢的, 因為, 佢都係忍o左成日的一份子...) 但當然, 到我親自面對新老爺的時候, 說話就比較客氣些, 話晒都係教友的父親, 而且, 正如上面講過, 我是體諒他的心情的.

講開又講, 呢排都見到有o的朋友的朋友結婚, 在 facebook 見到人家的相, 有時會見到一些行家在證婚, 總會覺得 "點解唔搵我呀!" 的感覺, 這感覺, 尤其在如果新人找的是所謂 "出名" 的 "星級" 行家時就更強烈. 因為, 老朽自知 (唔係自覺) 我功力和他們相比有過之而無不及. 尤其係知道一部份所謂出名的行家的做人處事方法之後...

不過, 細想一下. 又有點不同的想法. 始終, 不同人有不同的要求, 十個人有三個覺得你好, 又或者, 仲有四個覺得你還可以, 而另外的幾人, 大概就會覺得有別人好過你了. 你不能要求 100% 的人覺得你係最好的, 否則, 這個世界只有你一個律師好了.

或者我都係想得太多了. 根本, 我自己就無咁多時間出來為更多新人證婚 (要 maintain 設而家的 quality 喎!). 最近在處理三四月的新人, 剩係搞佢地約開會都搞到頭都大埋... 仲有一堆打電話來問我年尾和出年年初的朋友們, 加埋自己平日要 "跑數" 的工作, 真係連電話都覆唔切人家...

沒有留言: