2011年1月1日星期六

聖誕2010之 - 平安的 mulled wine

可以說是恆例了, 平安夜是舍妹生日, 所以在家搞 party, 不過今年最特別的是, 我和老家兩邊都 "家不成家", 都在裝修. 加上其中一位舅父舉家外遊, 今年妹妹的生日會變o左個縮細版. 不過都好, 唔使訂咁多野食就自然唔會食剩咁多了.

但雖然人少少, 吃不了整隻火雞, 我都一樣訂了一大件火腿. 聖誕節吃的, 最好是烤 virginia ham, 因為是用丁香來調味的, 那味道和玉桂一樣, 就是 "聖誕味". 近年見馬會自家烤的那個都是用古法將火腿打上幾十支 "丁香釘", 不過今年馬會竟然只提供 6 kg 的 gammon ham, 只好轉去 citysuper 訂 2.5 kg 的 virginia ham (以前馬會那個係 1.8kg, 剛剛好); 難得是他們也一樣用了丁香釘而不只是掃上丁香水, 不過竟太大件...

另一樣係馬會o既極品就係佢地o既自家製鵝肝醬, 每年就只有這時候會有得訂, 500 大元但係有成 kilo; 堪稱全香港最抵. 一早知一家人食唔晒呢, 所以就和老友食家鮑魚先生分了一半.

今年是在中環老家的會所 book 了間房來開 party 的, 因此回教堂幫手也快了. 而今年, 我不再任性說要去影相, 而是再次擔起 "接待+保安" 的工作.

今年, 真係大話夾好彩; 年年都有人要搵醫生呀, 暈低之類. 今年連醫療輔助隊甩左底無派員來幫手但係無人有事又無人暈, 真係執身彩.

我們一班 "secu" 好得意, 每次大禮之後都會去中環的其中一間 "翠華" 食野聚一聚. 就算今年我好飽和返屋企仲近也一樣會去.

25 日, 又回到教堂, 不過因為遲起身, 參與唔到彌撒. 咁究竟我返去做咩呢...?



其實係 blog 殺兼故友 kuB 弄了個薑餅人和聖誕鐘給女王, 叫我回教堂取的. 好得意, 真係好型呢...! 多謝晒!! ^^ (佢O既薑 & 玉桂味比出面買到的勁好多O架! :) )

夜晚就和女王 &夫人去了中環 Press Room 食飯, 好耐無飲過 mulled wine 了, 叫了一杯, 真係天寒地凍都唔驚...

連我自己都發現, 原來我整個聖誕都是食食同埋食... @@"

沒有留言: