2009年3月4日星期三

昨晚宵夜...

在不爽的時候 (見另文), 一定要做些東西 "氹" (tum) 一下自己.

今晚就在凌晨時分, 炒了一隻蛋, 因為係西式做法, 所以打蛋時加了一點點橄欖油; 燒到隻平底 pan 紅了, 起鑊時用了少少橄欖油加上了一小片牛油 (不能用植物牛油, 香味遠遜), 牛油溶化後加入蛋, 即時收細火, 再不斷用匙在鑊上 "發o下發o下", 十秒後熄火, 繼續 "發o下發o下", 一邊上碟, 夠晒滑...

之後加了一點點東西...

日前在 citysuper 買了一小罌的黑松露醬 (black truffle pate), 百多元有 90 gram. 當然, 主要成分為黑菌類, 之後才是黑松露和浸泡的葵花籽油 (百多元有 90g 的純黑松露? 食懵你呀!), 就咁一小匙, 加在熱騰騰的滑蛋面, 是給自己最好的禮物.

只用了三十分一的松露, 一元有多的雞蛋 (嫌少就加多隻啦唔該), 港幣六元有咁 "矜貴" 的宵夜, 邊度搵呀...

心情即時好返唔少!

沒有留言: