2009年3月1日星期日

是日節目 - 飲食篇

昨日 (28 號) 由朝食到晚, 也由朝 "玩" 到晚, 所以分開 "飲食篇" 和 "證婚篇" 兩文來記載.

是日中午又係 "自由人" 時間, 因為要返半天工是也, 一支公本來想走去食九記牛腩或者九記對面的著名 "茄牛通 + 脆脆" 大牌檔, 卻見到一大奇景 - 九記外已有四十多人排隊等下午出爐的爽腩, 而大牌檔更有近百人在排! 心想 "唔係呀嘛..."

雖然家父都算是他們的熟客, 但因不是和他老人家一起, 老朽又費事 "響朵" 以免犯眾憎, 所以都係作罷. 但又見到九如坊歌賦街尚有一間 "銀杏館", 乃係由一班長者負責樓面工作的 "良心企業"; 亦已有不少媒體介紹過. 老朽其實一直都不覺得呢間會好食, 但今天都係抱住即管一試的心態走了進去. (之前見蘇施黃食得咁高興, 其實個人對她好感一般)

南瓜忌廉湯的確係麻麻o地的, 但係又膽粗粗的叫了有羊架的什扒餐 (老朽不嗜羊, 卻也吃得下); 上菜時亦係普普通通的 "港式餐廳" feel. 但係配上了薄荷 jelly 後, 那羊架竟然變得嫩滑鮮美, 一點也不會 "嚼蠟", 而且食味竟拍得住遊艇會會所頗負盛名的羊柳! 其他如雞扒肉腸之類的雖然只係不過不失, 但係個羊架真係 "殺晒"!! 的確係超水準之作. 對呢間o野即時另眼相看.

更抵死係佢單尾送上了一小杯香港 feel 的o者喱, 為呢餐添上一個完美的句號. 唔係講笑, 真係推介得過. 不只為推廣良心企業, 而且真係幾好食.

值得一提的是老朽見到此餐廳內的侍者都係年紀較長之輩, 他們都極有禮貌; 而客人們亦受感染而使到成間餐廳都好 "祥和"; 但係, 各客人回到家中對住自己的長輩時, 又能否有此禮貌呢?

食完後經過蓮香樓, 醒起夫人喜歡他們的蓮蓉雞蛋糕, 走進去買一個時剛見到一位新娘子和家人在搬一盤 "回禮大茶", 即是過大禮時女家回給男家的一 set 較特別的喜餅, 和一般買得到的不同, 會有成底的鬆糕大發, 仲有脆脆的狀元餅. 新娘子望住呢底o野好似完全唔知咩事咁, 於是老朽又忍不住搭句咀話呢o的係回畀男家祭祖告知納聘禮成之用, 其實都幾好食 - 不過最好數日內食完囉.

***

晚上在元朗證婚後, 本是和老蝦皇爺和其他 friends 入天水圍食聞名已久的客家菜, 但係因人數不足而改去食元朗西菁街的 "士林牛肉麵".

老朽一向愛吃女紅燒牛肉, 不過台式麵就興趣一般, 好就好在呢間仲有其他飯類可選. 一行三人就叫了...

紅燒牛肉湯麵
紅燒牛肉乾撈麵
茄子肉燥飯
紅燒豬腳
鹽酥雞扒

值得畀掌聲的是他們的紅燒牛肉和鹽酥雞;

一般食紅燒牛 (以牛腱為主) 都係橫紋切以求弄斷牛筋, 較易入口; 但此處 "夠膽" 直紋順切, 但入口一樣即化, 老朽都服o左佢o地. 至於鹽酥雞就炸得非常香脆, 和台灣正宗的相比係香港食到最似樣的一處了, 友人也謂次次水準都可以保持一樣係最難得的.

是日就係咁, 飽晒, 之後去了食個杏仁糊甜品都係當作點綴一下, 使一餐飯變得完美而已. 但係個雞扒真係回味無窮也!

沒有留言: