2009年3月11日星期三

得饒人處...

世事認真成苦海 得饒人處且饒人...

話說今天老朽有一單人身傷害案件要上庭, 之前已經和對家的律師溝通過. 今早十一時準備到達灣仔法庭.

10:55, 書記說對家未到.

11:00, 書記說對家未到.

11:05, 書記說對家未到. 法庭是流水作業式的, 港英時稱為 "經歷司" 的聆案官有權聽其他 case 先.

老朽唔係玩野之人, 本來大可以就咁坐著等, 呢個亦係部分律師的做法, 因為對方不到的話, 是日的所有訴訟費用將會浪費, 亦要由對方, 甚至對方律師個人負責... 不過老朽決定打電話給對方.

原來對家真係無來. 而為免出事, 他立即飛的來了. 11:30 到達開始審理.

來到才知, 原來他們的法院通知寫錯了別的日期, 是由法院發出時寫錯的. 聆案官一聽到係自己錯, 即時乜火都收晒.

老朽心中慶幸剛才無 "玩野", 否則的話, 今次未必可以贏對方的訟費 -- 因為係官錯, 而官係唔會認錯的. 只有更高級的官才可以說他們錯 (呢個係法院的 practice, 好難解釋...)

另一方面, 對家也多謝了老朽不下三次, 明言 "呢單野有得大家傾!" (即和解)

吁, 一個電話, 大家 happy!

***

老朽公司位居中環某銀行總行樓上.

呢兩星期, 日日樓下都聽到雷曼苦主中午的市威, 每天不多不少, 三個半小時. 日日用大聲公自動播放, 聞說仲有人收錢來幫手叫口號, 十分落力.

呢幾日仲勁, 找來了一些佛教的像做法事的音樂梵唱, 加埋銀行領導的相片, 一於咒死佢為止.

老朽聽o左兩日, 突然醒起, 他們播的是《藥師佛讚》.

老朽係天主教徒, 不過家父係正式的佛門俗家弟子, 所以自少其實都聽唔少佛經梵唄, 亦知道部分的用意; 再問問家父, 果然得到答案係...

《藥師佛讚》係用來消災解難, 祝壽納福用的.

......原來一班苦主, 用心良苦, 咒人不成仲幫銀行領導祈頌作福, 延年益壽. 銀行領導大班真係多謝佢o地都來唔切. 好心要咒人都做o下 research 先啦!!

2 則留言:

凱溍くん 說...

你捉錯用神了,那些梵音,原意應是祝壽苦主的,有無留意到每天帶黑超舉著紙牌係人經過都大呼「85歲都呃!」的口號,這幾天已變成「86歲都呃!」添壽的是苦主本人啊!

不過那些三枝香咒人,放人相係地上叫人踩的行徑,會夭壽多少,就不得而知了。

老朽 說...

哈, 我以為無咩人會留意到 "85" 變 "86" 一字添...