2009年3月8日星期日

又係元朗證婚...

呢期真係開發大西北, 今晚又係去元朗幫新人監禮證婚, 間酒樓仲只係上次那間隔兩條街.

本來不打算接的, 不過新人說肯去元朗的律師不多, 跑到屯門註冊處又費時失事, 所以希望我幫忙, 既是如此, 在交通費補足的情況下 (咁幫人都唔好蝕丫...) 老朽倒也樂得走多轉.

今晚的新人是對搞笑新人, 男的風趣度達老朽的八成 (已經好勁了!) :) 女的是個圓潤的小可愛 (不過真的唔係肥); 聞說他們是從網絡上認識的; 如此說來, 這是老朽認識的第二對開花結果的網絡情緣了.

今晚新人找來了花仔花女, 初時老朽倒真的有點擔心, 不過一對三四歲的小朋友委實是可愛, 而且不太像現在那些小孩 "串串貢"; 老朽好放心將新人的戒指枕交給你們, 不過他們的 daddy 臨行禮前竟對老朽說 "一會兒由我個仔處取得戒指後, 請畀呢兩粒糖佢..." 說罷像極了毒品交易般將兩粒糖放在老朽手.
(攝影師先誇張, 我話佢o地知行半教堂禮, 有花仔花女時, 他們直頭想暈低, 原來新人無交帶過, 驚小朋友行得太慢 - 雖然事後證明他們的速度都 ok 明快)


唔知幾時喬喬女王可以做花女了... 昨晚第一次帶了她去飲宴 (那對新人是親戚, 一見到老朽就話 "唉呀, 唔記得o左你係律師, 早知搵你證婚唔使今日去註冊處耷雨啦"), 成晚做o左幾圍親戚的主角...

講返今晚, 證婚在無驚無險不過 OT 的情況下進行 - 因為遲了開始之餘, 司儀係臨時拉伕, 老朽同埋攝影師要係咁做提場! 出到來, 今天本身已經清涼的天氣, 在元朗這晚上的寒風下更加蕭煞, 在想不到有咩想食的情況下, 致電老友, 仙人指路, 今次去了水車館街食了呢樣o野...

係肥叉頭拼金錢雞飯.

年紀屬 "中坑" (三十開外者) 或睇過老朽之前舊文的會知道金錢雞係咩. 唔知的話請 copy & paste 找 yahoo 問問.

是日金錢雞夠古早味 - 夠肥不過唔夠香, 雞肝也是中上貨, 卻未至絕品黃沙的地步; 而肥叉頭也頗肥, 卻又唔係好肥, 所以食完之後硬係覺得未夠喉, 上車回家前走了去便利店買了古怪小食如下... (卡路周打蜆湯味粟米條同埋菠蘿味粟一燒 (!!))

老朽其實仲有少少咳, 不過今晚心情幾好, 所以在夫人和女王都睡了後 (即係而家!), 開了一瓶普通的澳洲 Cabernet Merlot, 找來了那 "卡路" 和用黑松露搽小 crackers (好襯o架!), 一邊打 blog 一邊飲...

所以唔該有邊位睇到有打錯字的話 -- 同踢波帶士巴拿o係身一樣, 係好正常o既!!

1 則留言:

匿名 說...

老朽你好, 我年尾會結婚, 而家揾緊證婚律師, 你可唔可以話我知你幫人證婚o既收費同詳情呀?

我email係 leungivan2003@yahoo.com.hk

唔該晒!