2009年3月4日星期三

不爽...

昨天和今天感覺頗為不爽, 因為我尊貴的秘書又病了.

不知是老朽條命係不會有好秘書或者是我太 "焾善", 老朽一直都係秘書 "恰到上心口". 自問由頭到腳都不是苛刻的老闆, 之前遇到的秘書都成了好友, 現在仲日日 MSN 傾計, 個個都話想回來幫我手 - 不過要大老細加人工先得 -- 即係o徙氣...

現在的秘書, 她不是不工作, 而是太多麻煩的事; 從去年初起, 身體突然差了, 在公司暈倒, 之後係佢私人感情問題, 跟住識新男友, (仲諗住替佢高興啦, 點知...) 突然懷孕, 之後結婚, 放產假, 生埋年尾回來, 之後身體也不好, 兩星期左右病一次. 老實講, 初時老朽次次都會打畀佢問候一下, 現在已經多到老朽都麻木了, 大老闆亦開始問我 -- 佢又病了? 無出口的一句就係 "今次係「病假」, 定係「假病」呀?"

講真, 我相信我的秘書, 正所謂用人勿疑, 疑人勿用, 但係我亦不是第一次畀佢呃我, 只係之前一次佢同我道歉, 我覺得 - 算了, 既然佢其他方面還算幫到我手. 不過她的英文程度係不及之前兩位的, 之前一位秘書的英語超勁, 有時仲可以改正我文法上的錯處 (因為老朽是用把口去 "寫" 信讓秘書輸入電腦的, 正是 "出口成文", 又點會無一兩個錯位呢). 不過勁人自然有人挖角, 她如今已是上市公司老闆的私人助理, 月入二萬有多了.

其他同事也說老朽的 "容忍度" 甚高, "如果我係你一早炒o左佢啦" 之類說話不絕於耳, 但係老朽覺得, 工作上的合作不是人人可以, 雖則呢位秘書在公司間有 "打甂爐"狀態 (即 "烚o下烚o下"), 體弱多病 (呢個唔係炒人理由來o架嘛... 雖然使老朽的工作更麻煩); 但係佢平時的工作亦算交到貨; 所以老朽從來沒有想過主動 "出擊" -- 之不過如果有一天她向我呈辭的話, 老朽二話不說, 定會開定大門恭送 - 也起碼大家留個好印象嘛.

老朽自問未能像老友兼行家桃花島主一樣的狼起心來, 如有問題的話手起刀落, 或者, 呢個係老朽o既不善之處...

沒有留言: