2012年3月5日星期一

惡頂...

其實都係為了抒發一下.

之前都有提過幾次, 我和夫人兩邊家人都係好和氣的. 就只是外父比較多聲氣和在家中霸道和「老細」一點, 喜歡老點外母大人. 但人係好人的.  起碼能在本地銀行做幾十年升至至榮休, 至少都唔會係神憎鬼厭一類了. 

不過回到家中, 有時真係都幾難頂的.  每次架電腦有事, 不是辦公時間內即時打來找我就是找兩位襟兄弟; 多數最後都要我竄去佢屋企幫手才作罷的.  這倒無咩所謂. 不過有時他的炮仗「火燭」性格真係幾令日煩擾的.

一向星期一下午至傍晚的時份都係由外母幫手照顧女王的, 因為保姆姨姨會放半天假.  而上星期一晚突然翻一下風, 外父打來, 一劈頭便說「外母o係你屋企冷親呀, 而家食唔到飯就訓左, 你屋企呀, o的窗呀, 入風架, 『次次』佢去完你度返屋企就病, 阿妹 (我姨仔) 又係, 『次次』去親你度返去又病咁; 你檢討下啦」

我唯有好好笑容咁講「我真係唔太知點做好. 我會諗諗」講完講埋拜拜收線.

跟手我同太太講聲, 我真係頂唔順. 咩叫做「次次」都病, 同埋咩係「檢討」? 我有咩做錯? 或者佢覺得外母一星期兩晚來湊孫唔高興搞夜左佢食飯. 但其中一晚係佢地全世界過來吃的, 因為呢邊地方大少少. 而且乾淨少少, 方便剛好返的姨仔.  另外一晚其實係女王太扭計唔想婆婆走住, 婆婆又衰心軟自己唔走.  至於o的窗入風, 我真係唔知如果我隻窗真係入風會點. 一早爛左啦...

夫人一見到我個樣已經知唔對路, 我都同佢講「好在係我聽, 如果係你聽的話, 佢一定勁鬧」

我慢慢講, 「老實講, 我真係唔知佢打來咩事, 鬧完就收線; 我係佢女婿, 我好尊重佢, 亦知佢性格係咁. 但係咁唔代表佢o岩, 外母好人縰左佢幾十年, 我唔得, 對唔住; 我諗你當我小氣又好, 你當我想「隔一隔」又好, 我會叫我阿媽幫多幾天手, 來緊兩星期請你叫外母唔使來喇. 當畀佢休息啦, 外父講到佢病成咁」

夫人都好明白, 所以佢都同意.  而第二天晚上, 夫人話我知外母打畀佢, 叫佢同我講聲對唔住.  因為原來當時佢係頭痛但係未訓, 咩都聽到晒, 而且其實係有食飯不過食少左; 同埋「可能係外父輸左股票, 見佢又訓左無人出氣所以打來」同埋「同時間又打埋畀姨仔又o係佢面前數我屋企幾唔掂」.

我原本想建議打畀外母, 但最後都係由夫人代勞, 因為我知道外母一聽到我講野就會又講對唔住. 我同夫人講我真心的受不起, 怎可以叫一個完全無做錯同埋只係錫個孫o既人為左一個唔合理的人與事去講對不起呢...? 

更抵死的是, 當外母講完兩句後, 外父話要和夫人傾.  其後她告訴我...

外父第一時間問「阿老朽 (佢另外會叫我小名的) 係咪好唔開心呀... 你媽媽話我做咩話佢喎... 其實我都係.... (之後係一連串的解釋同埋再次抦 點解我屋企可以「咁大風」)

不過當佢後來聽到我話「兩星期唔使外母過來」時, 佢又知自己玩大左. 

佢咁大男人又咁「老爺」當然唔會打來同我講對唔住. 不過佢知我之後一天會和夫人女王和我屋企一家去南丫島食飯.  而那天碼頭又撞過車來.  佢就沒頭沒腦的打給我話「哎呀碼頭撞車呀... 你地無事嘛, 唔會係你啦... 你地行過真係小心呀, 唔好行咁埋o的行人路邊呀...」

當然我知道, 佢無啦啦一定唔會打來咁講野的, 都係探下風..  咁我一早都講明, 我唔係嬲個人, 而係嬲件事.  既然你打來, 咁我都應該有正面回應O既...

「無事無事.  得架喇, 我地會小心o的, 我提埋佢地呀下... 多謝晒呀『公公』(扮女王叫佢)」

大家笑下, 當無事.  唔通繼續面左左咩...

沒有留言: