2012年3月14日星期三

3.11 一週年之 - 又來堆沙比賽

去年3.11, 我還在舊公司, 聽著電台看著電視和直播, 一幕幕生命流逝的影像還記得十分清楚. 

今年3.11, 日本正在復元, 而我也已經在新公司, 而且即將接受一項新挑戰. 

今年3.11 是星期天, 早上先要去石澳海灘參加女王學校的堆沙比賽, 點知無啦啦冷峰殺到.  3 月中早上竟然只有十一度... 仲要落埋雨, 唔係一早畀左三百大洋參加/交通費, 同埋夫人話想和其他家長聯絡一下的話, 真係費事去. 

不過唔係我話架, 我們想出門的時候, 電話響起, 係我們被安排的6組家長中最細那位幼兒班的.

「唔好意思呀, 我個女病左呀, 來唔到喇, 同埋另外一位幼兒班既都來唔到... 希望你幫我同學校講聲丫」

即係得返4個家庭...

去到, 見到的是只有一對家長和一個和女王同班的同學在劃定的方格內玩沙, 心叫不妙... 過了一會按學校通告打給另外兩位家長.  結果係有一位唔來又唔出聲 (唔係話病左, 而係話「唔來喇」, 真係夠晒負責任...) 另外有一位就話自己駕車來緊, 但背景是屋企的電視聲囉...!

呢個時候, 女王去年的英文班主任「女神」(well, 個名係另一位家長 (一位媽媽) 改的, 因為佢個仔當呢位英文老師係女神喎... 都OK靚女既) 行過, 我一野截住佢 (更待何時? 哈哈..) 問我們可不可以join 其他的組, 而原來就剛有另一組也只有兩個家庭到了. 所以問准學方後「女神」都說無問題. 

今年話說係以"2012奧運" 做主題, 我都無點想過, 只想跟大隊, 點知一問之下, 發現原來只有我們一家是去年有參加的經驗, 變了其他5個家庭都睇我頭... !

唯有以上次女王畫的「奧運旗」做辦, 說 "不如整火炬啦".

最後大家傾了一會, 變了是整個平整沙堆, 上面用水桶做出五環, 另外做多一個堆就做火炬. 

當然, 呢個係無辦法中的辦法. 我意思是想支火炬平平的斜放. 點知有兩位家長好有型咁話可以做到支 「沙火炬」企起來! 我一聽到真係覺得太神奇了吧...?

既然大家都有idea, 我呢o的最順得人的就梗係費事 lead 住啦.  大家照開工, 當然, 我一早知道, 沙粒點整都無可能變得到一支上昫下窄, 又或者起碼一字直身型而上面有個彎彎曲曲的火而唔倒下的.

最後, 當然個"火炬" 變了做似一座山的樣子, 我知那兩位家長好努力, 最後佢地都有少少後悔, 但唔衰都衰左, 都費事怪他們了.  既然見到個天開始下雨, 仲唔快快手手完事之後等評判一來講完就即走啦.  橫掂整得咁核突根本無任何機會拿獎啦; 而且...

因為3.11 是好日子, 我下午和晚上都有兩對新人要行禮呀~!

比較瘀既係... 學校每個家庭派發的小食包, 被我不知情又無睇野情況下留了在沙灘, 後來死死氣去問reception拎過... 浪費左囉!!