2012年3月9日星期五

你結婚定我結婚呢下...

這兩天除了要應酬新的某上市公司客戶 (係呀, 做埋 listing/commercial deals and acquisitions/corperate finance 呀我而家) , 還有兩對新人, 一對是已經準備好註冊的.  另一對就是上星期「入紙」. 兩對都... 有點「頂癮」.

註冊那對一早說是只想上來我公司簽紙就好了. 後來再告訴我想找個坐得下廿人左右的地方.  老實說, 敝號最大的會議室都係坐下十人而已. 香港律師行比較少有如此大的地方.  因此我建議他們去找間中環的酒樓或酒店 function room 之類的.  他們也十分同意.  不過我數次說明只是因為地方問題, 而且我沒有和任何酒樓有任何利益上的關係.

最後新郎打來說找到一間老字號又靚裝修的酒樓還包了一間房, 太太的外家也覺得「企理」的. 心想也替他們高興, 因為找到一個自己喜歡的場地, 無論係幾大幾細都係理想的. 

到了好日子, 他們是擺中午, 十多位親友的. 我去到場地. 見到的是一間細房和一張特大桌子, 放了大桌後地方頗細, 我原本提過想他們放的另一張方形證婚桌就當然放不下來了.

呢個時候, 見到塊面有少少唔高興的新郎哥, 佢第一句竟然係 (雖然都係細聲o既) 「阿律師你叫我 book呢度, 搞到間房咁細連行都行唔到呀...」

我心想... 嘩, 唔好講到我咁「叻」得架... 我幾時「叫你」BOOK 呢度呀... 更甚的是, 你唔係真係咁大件事打左個電話就算呀, 起碼都來寫定菜睇下個場丫... 

不過咁, 之前接觸開, 我都深信其實唔係佢想燥, 九成九係老人家又或者姨媽姑姐話佢準備功夫唔好所以佢變左燥底啦.  既然係咁, 我咪一招太極講句「我去過呢度幾次都無咁細喎, 可能今日真係好日子呀」, 自己又唔係責任人, 亦唔會累到新郎. (唔係點講呢, 認又死, 擋又死, 但係又無理由食死貓嘛).  當然, 到了正式行禮時, 老朽的功架都算做「降服」到一對新人.  所以佢地最後又笑晒咁, 真係唔畀佢地激死都笑死. 

但真正係激死的唔係呢一對. 係另一對.

話說之前有一位新娘是看了她友人結婚後想找我幫忙, 但因為太遲撞了期找不到我證婚的; 不過後來她介紹了好幾對新人找我而沒有找她自己當時的律師. 輪到呢對呢...

事情是: 新娘未夠21歲, 按法例要父母/監護人簽字同意結婚, 不過她的父母又已經離異, 她是跟父親一起的, 不過出世紙不知是否去了母親那邊, 而父親也一早不見了當年的離婚法庭命令和管養令.

因為明知這些文件是必需的, 所以比起遞交擬結婚通知書更早的時間, 我已經提醒了新人要找回當年的紀錄, 又或者去家事法庭補領. 但到差不多要準備通知書時, 得到的答案竟然是新娘父親「咩都無做過」!

當下我真係頭都大埋. 邊有人咁 hea 架... 叫你去做一年事, 而且係相當重要的事. 仲教埋你點做呀, 去邊度拎呀之類. 提左四五次, 成兩個月喇... 都可以無件事咁. o個位你個女來架喎, 真係佩服. 最後, 又要上來教多一次, 之後拎到後又要上來我公司多一次. 點知...

上來時, 又發現張出世紙不在身邊, 所以又來多一次.

到今次有出世紙了. 點知...

新娘竟然係之前一晚玩得太夜, 唔知醒起身所以連 sales 工都無返!

我唯有叫佢去拎返張出世紙下午再來, 過來之前打電話給我等我安排回公司狀.  而剛好那天我中午有其他新人的事要辦所以遲了去食lunch.  到左一時半我準備走了.  呢個時候電話響起.  我心想, 你們現在過來我去食飯回來剛好.  點知... (又一次點知)

「我在係樓下呀」

喂大佬呀... 點就你咁多時間呀...

我並不是覺得他們要我等呀又或者時間有問題, 而是他們的態度, 好似唔想理咁. 真係要問一句: 大佬, 你結婚定係我結婚呢...

今次真係繼上次超hea新郎 (即係由母親和姐姐代辦一切, 咩都無主見那位) 後又一傑作喇...!