2012年3月7日星期三

naughty 2? naughty 3?



女王近幾星期無啦啦變得比較扭計, 打從情人節後不久就開始食得慢, 又多了講大話. 亦比較硬頸, 而自己訓覺去到凌晨又往往會醒來走過來喊晒口要我陪佢訓一陣 (有時我真係ZZZ 費事佢再煩, 所以抵唔得頸都過了去佢在佢張子母床訓左).  正所謂大家的naughty 2, 女王就 delay 到3歲才出現... -.-

其實, 我知這一天總有一日會過去, 而且到時我將會好懷念而家佢扭住要我陪的日子; 不過矛盾得來, 我也知道, 女王是要訓練獨立的.  而且有時賞罰分明之餘, 決定了罰就不可以心軟回頭.  好像昨晚一樣, 之前我說過晚飯吃得快點可以食生果 (女王好在都鍾意食生果的).  不過之後她扭計, 在飯後等我切生果時 (無錯, 夫人一向都係唔會切, 由我做埋的... 點解就唔好問喇... XD) 做功課, 用蠟筆填色, 做得好快. 不過就一手都係蠟筆色.  原本好地地去洗手的, 不過見到夫人和姨仔講電話講到上床上面, 於是又爬上去整污糟我張床. 我好聲好聲叫女王下來洗手唔聽. 之後「嚴正聲明」請佢下來也不理. 最後我發出最後通碟, 說如果不立即去洗手就沒有生果吃. 

一向女王一聽到我數「1 2 3」就會好快照做.  但今次似乎她真的想挑戰我的權力.  一動也不動, 還扮聽唔到的; 真係火都來埋.

OK, 既然你玩, 我陪你玩. 我洗好生果後真的只叫夫人去食. 自己也吃. 而且講明叫夫人吃完, 不要留給女王. 

個女初時還以為我只係講下算數. 因為差不多每天她最後都會有生果吃的.  但今次我決定要雷厲風行.  夫人輕聲問「留返一兩件畀佢啦一係」亦畀我正式拒絕了. 我叫夫人吃完後將隻碟show畀女王睇, 證明真的吃完了.

呢個時候女王知道真係"領左野". 開始喊, 而且都幾大聲. 我重申一次之前畀了三次機會她都沒有珍惜, 差點兒沒有搬出聖經來解說. 在我「義正辭嚴」的解釋, 和夫人慢慢的從旁解說下, 女王沒有再哭; 加上我醒起剛才提過他做功課好快. 所以當時是決定「獎」她一粒西梅乾 (pitted prune) 的.  所以女王止了哭, 不過我解釋了我只是因為剛才的做功課才會獎. 

之咁, 這兩天除了較扭計外, 女王倒有一件做得不錯的. 就是學校功課.

即將舉行的是學校的「堆沙比賽」, 而又有一個小小poster比賽附帶, 主題係"2012奧運" 喎, 我們當然是交由我那位當設計師的妹妹, 即係女王姑姐帶領我地一齊整. 出來真係好鬼靚又不失童真 (女王係好substantial 參與的), 搞到佢在開放日交作品時想收埋唔交添...

不過, 唔知有無人知道, 三歲在學校仲有撒尿算不算正常?  老朽當年的確去到幼稚園還有三兩次撒尿的... 女王又一樣, 早兩天又有一次.  學校仲換條紙內褲佢著不過著得好差, 又無抹乾, 搞到當日接放學的麻麻一見到已經聞到一陣味, 所以今天老朽燢燢地打了去學校問阿靚女班主任「姐姐 (校役嬸嬸) 當日係咪好忙?」

沒有留言: