2012年3月27日星期二

因愛之名 In the Name of Love...

(我不是說郭天王的歌啦... )

早兩日收到一通電話, 是位女士, 打我手提. 

「喂唔該老朽律師丫」
「我係」
「我呢, 係去年11月.. 日阿 Kathy的朋友呀... 我想結婚找你證婚」
「好呀, 恭喜晒! 你好日子係...」
「盡快啦, 我們兩個都想快, 因為我老公香港簽證期唔係好長, 佢係英國人, 打 Rugby Seven 來左香港睇波」  (o下?!?!)
「咁呀, 你明早上來我公司我即刻準備文件啦」

我見到準新郎時都覺得幾得意, 竟然仲著住一件 Rugby tee.  對一對他的護照, 見到他成日都來香港, 想必是見女友吧...

(以下原為英文對答)
「你職業係...」
「我做 costs accounting的, 而家無做」
「見你成日來香港, 咁你來香港是...」
「為了她」

原來他一早已經是香港常客; 也一早預備好在香港睇波時求婚. 而且抱住「破釜沈舟」的心態, 竟然連英國份工都辭埋, 諗住直頭來香港由頭開始.

「香港個市唔係真係咁好咋喎」
「我知, 但我想見到她」說是眼睛閃閃亮的散發著一陣光芒 (真架!) , 同時我又望一望新娘, 眼中的光芒是一樣的. 

「唔一齊返英國行禮, 英國地方靚咁多」
「我知道英國行禮地方環境一定靚o的架, 但係我都想佢在香港搵工, 所以我想和他盡快結婚」

唔怪得之感動到新娘啦... 係我都冧啦.  願意拋開一切又唔介意重新開始 (最緊要係新娘唔覺得又或者唔介意丫嘛) 我已經見到呢對將會係 happy couple...

沒有留言: