2011年11月3日星期四

女王領洗


相當高興, 搞到女王三歲了, 終於成功讓她去領洗.


為何說 "成功" 呢, 就是因為來自我爸媽的小小阻力. 其實可能大家都知道, 我爸是沒有正式被通知我已經一早在大學時領洗的. 因為對於一個其實未真正可以放低 "貪嗔癡" 的佛教居士來說, 個仔同埋個孫要領洗就差不多說是 "日後死o左無人拜" 一樣. (well, 其實我問過神長天主教義是容許拜祖先的, 不過只會用香, 亦唔會叫祖先 "保佑")

卒之都係要用 "入學" 呢招, 最初我母親大人仲正, 話 "我個孫咁叻, 使鬼靠張領洗紙先入到教會學校咩!". 死未! 係到左佢都聽其他去幼稚園一起接放學的家長講起, 才知道有教友身份入學真係 "有著數" 才叫得佢地聽.
天主教會中, 為小孩的領洗是可以在四歲之前舉行的, 之後要領洗的話就要先聽道理學習教理了. 當然, 剃孩領洗後也需要在四歲開始上主日學和學習教理. 這個是我們身為天主教父母應做的事.
不過, well, 比較可惜的是, 夫人是個無神論者, 這個對於我來說比較麻煩, 起碼, 星期天早上, 她會想睡得多一點, 我就要一個人湊住女王, 要上教堂也是一樣, 所以搞到好多時都會遲到, 甚至是遲到成半小時的也試過. 有時, 真係覺得幾辛苦. 不過女王在教堂倒十分之乖, 無論聽唔聽得明都好, 只會細細聲和我說 "有點悶, 想出去玩..." 而不會吵鬧. 有時我會指給她看其他小朋友, 她又會靜下來. 乖乖地等到領聖體後的小朋友降福禮, 又會跟住其他小朋友一起出去接受神父的覆手. 之後就會好開心.
說回領洗, 做父母的原來和找來的代父母 (是教父/教母) 一樣是要聽完Talk 才可以讓小朋友領洗的. 就是教父母如何可以做個好的公教父母. 當日, 原來不只我夫人, 其他同期送小孩來領洗的父母當中也有不少是只有一位是教友的, 另一個就好明顯o係度打瞌睡...
其實領洗只是一個好快的程序, 但卻是教會內所說的「入門聖事」, 是七件人可以領到的聖事之中, 最初最基本的 (其餘6件是 堅振, 神品 (即當神父修女執事等), 修和, 婚配, 傅油(病人聖事, 前稱臨終聖事)). 所以都是十分隆重的. 我們就是怕女王驚驚倒水落頭度. 所以之前試過幾次在家中「綵排」 ,結果成功訓練到女王唔驚, 仲識大大聲話「我唔驚倒水落頭O架!」
代父找來了教堂中的禮節司, 是我老友, 也是教堂內合作搞活動多年的伙伴. 一般上女仔係唔會找代父, 男仔唔會找代母的, 說是怕日後真係「有少少鍾意左佢」的話就煩. 不過如果年齡上差距大, 又得神父批准的話就可以了.
聖名方面, 如果看得此 blog耐的朋友都會記得, 女王英文名是 Petrina, 是用她出生的六月的主保聖人之一 St Peter 的拉丁語版本 Petrus 再轉為女性版, 也因為 Petrus 也是我愛的紅酒皇的名稱, 所以就採用了 Petrina.
十分感恩和難得, 到領洗前一天, 一直對女王領洗尚係耿耿於懷的家父突然問我「明天幾點呀, 我都要睇個孫領洗O架喎!」 (前一個星期才問「你同個女領洗都係等佢入學架咋喎可...?」) 仲一齊來觀禮, 又影N 咁多相同video. 女王見到佢地都不知幾開心. 亦都更加乖.
穿上領洗後的「白衣」的女王... :)
搞一大輪又有教堂和我一起作戰的攝影組師兄幫手影更多的相, 仲有相熟修女無啦啦來了, 送了一隻祈禱中的小熊公仔, 女王都不知幾鍾意.
當然, 完美的一天, 就梗係要食餐好o既, 既然都幾個月無去鏞記, 咪就去食返次, 唔係驚下次同客去的話, 班伙計唔識我呀... ^^