2011年11月26日星期六

11.11.11 四對新人四個故事之 - 父母恩

好了, 到了六條一最後一場證婚, 其實是我的老友及同學. 他之前是說希望七月一邊求婚, 一成功就出來證婚的, 不過香港制度上不能這樣, 所以他便想在11.11.11 行禮. 不過他決定日子後竟然唔記得通知我, 係到了10月尾才說想在那天註冊. 這下我可難做了, 一來他已經夠晒入紙, 二來我已經沒有時間可以提供, 不過他倒知道自己遲了, 所以說會就我的時間, 在當晚證完其他新人後去他們兩家人吃飯的地點做註冊就可以, 而且 「一定要留低食飯」.
亦因為係多年老友, 我便叫他盡快來律師行辦手續. 結果僅僅趕得及.

他們最後決定在尖東一間酒店的中菜廳包一間房, 兩家人 (即係會變一家人啦) 辦幾桌「家宴」. 又因為係老友, 雖然我最後都無真係坐低食, 亦都食了少少 snacks同埋同佢地一家人 toasting 飲o下香檳 (全日最後一對新人啦嘛, 所以無所謂, 飲返杯囉!) .  見到世伯, 其實我記得細個時係有見過的, 不過太久沒有見, 世伯雖然比較蒼老了, 卻極之精神, 而且仲好高興地找我飲.  之後他望著新新抱和已經仔都生埋的另外兩個仔女說...

「好咯, 最後呢個都結埋婚. 安樂咯, 搵次真係好輕鬆咁出海先...」世伯退休前是港澳的私人船的船長, 現在也還有大偈牌. 

「以前睇住佢畀老師照肺睇死, 成日見家長; 而家都大個咯, 起碼唔使我煩都好丫」 說時不無唏噓, 「你睇大o個兩個, 而家都生左喇, 一個歲半一個四個月大, 哈哈哈哈...」

哈, 何止唔使你煩呀... 而家舊同學係外國投資銀行O既 SVP, 咁多個同屆同學之中佢都算係撈得好掂那類, 起碼好過老朽先.  不過世伯講得O岩, 佢細個時的確係畀唔少老師睇死的. 係後來中五走左去外國後先至突然開竅.  之後就飛黃騰達了...

世伯繼續...「家陣都大個晒喇...大個晒喇... 轉行湊孫lu...」 男人老狗講到聲都震, 好明顯感動中.

做左老竇o既我, 又豈止一次諗, 到女王出嫁那天, 我一定喊到豬頭咁款, 所以當然係 feel 到世伯的感慨.  唯一o既回應係... 「uncle 你咪好囉. 我仲有排呀... 」之後和他舉杯暢飲. 

飲多兩杯, 都係時間回家去了, 都夜啦, 我都掛住夫人 & 女王, 都相信佢地都會好掛住我的, 分分鐘女王唔見我唔肯訓呢...

佢地兩父子話送我兼一齊出去煲支煙, 佢老竇仲問我食唔食.. 不過 sorry, 我一向都係反吸煙份子... 

回頭一望, 睇住佢兩父子背影同埋兩條點著煙仔升起的白煙, 能夠為我的11.11.11 劃上一個好完美, 好感恩的句號...。