2011年11月29日星期二

學校旅行2011

今年的學校旅行在上星期舉行了. 今年地點是去西貢的有機農場, 仲可以自己整麵包仔同埋種返盤細細地的薄荷葉, 亦因為咁所以收成舊水一位. 錢就畀左, 但係夫人臨時公司有事去不了, 我去年就係因為要上庭所以去不了. 兩年都唔可以一起陪女王玩, 好可惜. 今年就找來麻麻頂住, 好過浪費了費用.

臨行前幾天預備食物啦, 問女王想食咩, 佢竟然話想食酥皮; 可能係因為早幾個月前和她一起做過酥皮盒, 所以提起. 還說做多整埋畀老師食. 不過, 我己知道, 整完拎去, 實淋晒喎... @@ 不過既然女王叫到, 都無所謂啦, 難得可以在靚女老師面前晒晒命丫嘛... XD (不過用淋左的酥皮晒鬼到命咩...)

為免甩轆, 所以還準備了一些薄切 deli ham finger-三文治, 包的一邊是塗上 Maille的蜜糖芥末 (Honey Mustard), 另一邊就是塗了"BB頭" 沙律醬. 中間除夾了薄火腿外, 還有一塊煎蛋皮. 至於沙律, 我就做了簡單的粟米粒配日式海帶沙律, 用的是醬油日式沙律汁, 上面再放一些大陸叫做「聖女果」的車厘茄.

成品... (酥皮未淋前...) :P




女王就開心喇, 因為好多野玩, 而且因為有跟過爺爺學種花, 所以在種薄荷葉的時候下泥和插苗都做得比大部分同學為佳.  起碼唔會一手泥先.  而麵包呢... 就太細個, 所以無睇頭, 不過在我和麻麻領導下都做到個其他家長見到都知道係 "米奇頭" 的包出來...

開餐前, 老師和女王一班同學跳舞唱歌, 呢個時候當然係我地係咁影影影啦.  有好多首女王在家中唱到「一忽忽」的歌, 卒之在老師和佢架 MP3機的帶唱下, 疑團都解開, 知道唱緊咩了... 哈哈...