2011年11月27日星期日

女王近月大事紀: 家長日 & 運動會+萬聖節






上個月的萬聖節, 其實作為天主教徒, 真正要慶祝的應該是之後一天的「諸聖節」才對, 不過既然女王學校和英文班的老師都會有活動, 而且連爺爺麻麻屋企的管理處都有個小 party的話, 也就不如照當玩一下好了.

之不過女王和去年的萬聖節一樣, 都係唔肯著玩野衫 (已經只係畀件紅黑袍佢著咋) 倒是後來佢最聽話的姑姐 (我個 designer妹) 出手才氹到女王著衫加戴埋個牛角頭箍, 仲拎了屋苑的裝扮獎 (竟然係一百大元 Toy's Rus禮劵呀下...!!) , 當然, 佢最關心的, 係拎左幾多糖回家...

因為萬聖節 party (是29 日, 即之前的星期六) 碰上我要證婚, 不能現場睇住女王玩, 其實都幾遺憾, 因為去年我party我又係去了證婚... @@"



但講開又講, 英文補習班老師打來說女王在上課時的英文大有進步, 雖不至應對如流, 卻完全 GET 到老師說話後可以簡單回應句子. 反而家練習時我同佢玩 flashcard 之類後問她時最多只會識講下 yes no 之類... 究竟佢在學校係咪真係咁堅就真係不得而知了... 不過呢, 起碼早兩星期去圖書館時, 女王都明咩係 "Now go and put this book into that bin, and get the cat's book from the shelf over there and come back"... 都算對得我地住喇o卦!?




之又不過呢, 上星期學校家長日, 我收到新的靚女班主任的 message 係女王似乎唔太肯主動在完全空白的紙上 "由頭畫起". 佢做剪貼又或者係有 guideline 去做就做得好快喎! 但係由頭畫起呢, 佢就會同老師話自 "唔識丫嘛!" (佢好鍾意 "丫嘛" 架...) 反而英文的肥肥老師就對佢讚不絕口. 至於普通話呢, 老師無咩講, 不過保姆姨姨因為都識普通話, 所以我聽得出女王係聽到o的講到o的的.





講起學校呢, 上兩星期仲係呢個親子運動會的日子, 去年因為要開工開會, 所以去不了, 今年轉了公司, 時間比較自由之下又可以去了. 其實都係跑跑跑一輪, 而且都係大家旨在掛o下隊參與一下咁. 不過見到她的老師 (還有去年的老師) 們時, 女王就興奮到飛撲埋去影相, 而且到拎紀念獎牌 (係人都有的...) 時叫佢埋國旗下影相, 佢仲識扮真正得獎選手o既 "咬獎牌" 招牌動作, 誓要笑死我們為止...








***



同場加映對話一則:



女王: (拎住空氣, 畀麻麻) 「送畀你丫」

麻麻: 「咩來架」

女王:「你估下!」

麻麻:「(望一望檯, 老作道) 係潤唇膏!」

女王:「o岩喇! 我要畀錢買o架」

麻麻:「買o左幾錢?」

女王: 「五錢!」 (唔係重量個 "錢" 音, 而係 "幾錢" 的 "淺" 音...)   XD