2011年11月14日星期一

「邊位呀...」

實在係勁正, 唔寫唔得.
話說老朽一直都未收過玩人兼巳呃人的電話, 上星期卒之收到一通來自內地手機打出的電話. 來電的是個中年男人聲的人.
老朽委實是沒有內地的親友, 唯一有機會致電的的內地人士是一位客戶的agent, 不過是個女的.
「喂, 我呀!!」中年男人的聲是頗輕快的
「喂... 邊位呢?」
「我呀! 仲認唔到」
唔係我醒, 不過真係無內地親友, 所以呢個時間我已經知道呢條友係玩野的騙子, 但腦中即時轉動, 有咩方法可以玩返佢但係又唔會好激呢... 因為呢O的人一畀佢知道你已經知佢係騙子就會收線, 懲治唔到佢的. 唯一方法係累鬥累. 既然都唔可以點懲戒你, O徙下你電話費都好, 橫掂我千幾二千分鐘用唔晒.
記起舊公司有位同事的聽電話聲係"死唔斷氣" 的問 "邊位?" ,心中忍笑開始扮佢.
「邊位丫?」
「喂我大陸打來喎, 仲認唔到?」
「邊位丫?」一模一樣的死聲
「咁都聽唔出?」 (明顯地佢開始上當)
「邊位丫?」
「... 有無搞錯, 講極都聽唔到」
「邊位丫?」
如是者, 呢個蠢到發瘟的騙子竟然畀我問了不下二十次 (定係三十次? 已經忘了!) 死唔斷氣聲的「邊位丫?」 !!
...「邊位丫?」
「邊你老母呀!」 咁耐先知, 輸O左啦你!
「你卒之覺悟喇? 大家咁話啦!」