2011年11月22日星期二

11.11.11 四對新人四個故事之 - 人呢?

11.11.11 的第三對新人, 是在九龍一間頗出名, 幾乎專做婚宴的酒店擺酒, 是席前行禮註冊的 .

例牌早到, 不過跑了幾場後, 有點點倦, 所以要先飲杯茶充一下電.  不過五分鐘後便回過神來了.  這時, 見到台上的靚靚新娘子望全台下的兄弟姊妹發號施令, 是好有禮貌的, 不過, 卻十分之有威嚴, 甚至, 聽下去有點威嚇.
 
有點出奇, 因為之前和新人開會時, 新娘是「咩都無所謂」同埋對住男友就「你話啦」的那類人.  相反, 那晚見到的新郎哥 (係個空手道教練O黎O架下...) 似乎變了另一個人, 當日好有主見的樣子不見了, 換了一塊時時在陪笑的面孔.
 
大概, 當日的流程和預計中有點出入, 又或者差不多去到開席了, 台下只是有五成的入座率.  可能新娘有點緊張吧. 
 
嘗試過和新人一起做一個「軟著陸」的解釋, 請他們放鬆點, 但今回似乎不太湊效, 新娘除對我有禮貌外, 對其他人, 尤其係兄弟姊妹相當之嚴厲, 包括「請XXX 即刻到台前, 唔該」 (第一次叫咪咋下). 
 
停一停, 如果你也是類似的新娘子OR 新郎哥的話, 唔好意思, 雖然唔係話你, 但係都請你留意以下內容...
 
拉了酒店的 captain 埋一邊問個究竟, 但酒店方面似乎不太知道今天的事.  而另一方面, 攝影師自己都覺得好奇怪, 因為他所認識的這對新人, 之前的溝通等不是這樣的. 
 
呢個時候聽到台上的新娘都頗大聲問「人呢?」
 
指的應該是其中一位負責首飾之類的姊妹. 
 
那位姊妹戰戰兢兢的趕來, 新娘再次好有禮但好有權威地指示去取些東西. 
 
其實我見好多姊妹都係花容失色的, 便在新娘和新郎去了斟茶時好客氣地問三位姊妹, 她們就當天沒有任何問題, 只是去到酒店後新娘就開始擔心.  不過倒真是無人知擔心什麼.  我便以旁觀者身份讚一下她們, 明顯地, 她們的面上即刻有返笑容, 我便接口說「拿, 而家你地咪幾好, keep 住啦, 新娘搵得你地做姊妹即係信你地, 咩都好都係好姊妹呀」
 
或者你可以話我八卦又或者多事.  作為證婚律師不應那麼做, 正所謂「關你鬼事呀」.  但一來我未上台, 我只是一個 caring 的參禮者, 二來更緊要的, 是我只想個個都在這好日子中笑笑口的.
 
既然沒有什麼其他地方, 我只有想一下, 我知道今次的男家和女家長輩各自是有一點事, 唯有在此埋一埋手. 找來攝影師給個拍照次序的提議, 同時和一樣係搞到無咩笑容的司儀兄弟姊妹 brief 一下. 最後我找那對剛換好衫的新人確認這個有點特別的安排.  (不過我後來知道最後衰O左O係司儀手, 因為佢地講錯野...)  新人迎來了一份放心的笑容. 
 
不過今晚比較頂癮, 的確地仲有十分鐘便是原定開席時間, 入座率依然係得6 成幾. 酒店方面就說過多十分鐘都要準備開始, 這個我是知道的, 因為廚房要準備了.  而且那晚是有好幾場婚宴在不同的禮堂舉行, 起菜時間要十分準確.
 
今次真係輪到我望住個禮堂問「人呢?」喇...
 
但說也奇怪, 就是臨開始前五分鐘, 突然間門口好似開閘咁來了幾十人; 我想, 大概是一些賓客要趕兩場, 先去另一處做禮拍照再趕過來吧, 否則我真的解釋不了這個現象...
 
點都好, 開始儀式, 一切順利; 係新郎哥可能驚魂未定埋檯就坐時行錯位比較蝦碌.  到禮成前一刻, 新郎哥微笑拍一下我的右手臂, 而新娘子就回復了和善的笑容, 輕聲說「唔該晒你呀老朽」.  我知道, 這對會是對歡喜冤家來的.