2011年11月8日星期二

窩心的服務



做服務性行業的人都知道, 要個客開心的話, 態度和對人的第一印象是極之緊要的.

不單是說我們做監禮律師的, 而是一般性而言.

上幾星期我新的 Android phone (HTC) 壊了. 想找個地點拿去修理, 找來的盒子上寫著個電話號碼, 說是上門收機維修.
一見到這些所謂好服務, 其實心中都會打個顫, 因為多數都係要你等返三幾日才生安心的. 所以一開始見到有人接電話時我已經打算問可不可以自行交機去維修中心. 但問了幾句後, 得到的答覆竟然是「你拿來和等我們來修, 時間一樣」
聽起來我就以為是他們就算等我交機, 也一樣係等. 點知..
「一係咁啦, 我安排人來收機, 其實都好快, 我下午可以有人來了」
哇, 係咪堅O架...!?
姑且信他們; 到下午, 果然是3 點已經有 Local 速遞來收機, 仲有 service centre電話打來問他們的服務是否令人滿意咁. 咁體貼, 就算真係架機用幾個月壞, 都已經嬲唔落了.
收機時係星期五, 他們說星期六不辦公; 但神奇的時再次發生... 之後星期一下午我帶著後備電話出去工作, 到下午 5 時回公司時, 竟然見到呢個盒放在我檯面:
service 快已經係喜出望外, 仲有個咁抵死的盒, 感覺就真係好窩心了.
其實 service 就即係機壞才會有的, 但是他們能夠將客戶的失望用同理心去使人覺得安慰, 這個就是他們的辦法. 任何行業, 以至於任何人, 其實只要用這樣的心去做野的話, 畀心 complain 的機會一定大大減少.
呢O的咪係有 heart 囉!