2011年11月15日星期二

盤菜醉後三分醒的宵夜


上星期是母校高記舊生會成立五十週年. 早幾個月不知是哪位執委在開會時爆了一句「不如返學校 bbq 又或者食盤菜啦」.




就係咁, 四月時搞了一次新校舍的 bbq, 今次呢, 就來一個大型的盤菜宴. 地點是舊校舍. 因為是和舊生會周年大會同日舉行, 而且今年老朽正式被編入 (騙入?? XD) 舊生會的董事機制中, 所以要撐足全日, 無得陪女王玩...




今次先用了 facebook 大肆向各舊生宣傳, 加上晨早講明 "地下操場座位有限" 之類. 所以係咁意一個 call 已經有五十圍檯. 當然, 高記雖然只係五十幾年歷史, 但舊生又何止數千. 所以向隅者都唔少也.




是日下午先又開 AGM 又去新的小學校舍參觀之類的. 折騰了好幾小時, 不過我地呢o的老套怪就真係驚見而家的校舍又有呢樣室o個樣室的, 仲竟然有一間叫做 "資優學習中心", 入面有o的書所講的理論話係畀小學五年級, 但係我地一班真係聽都未聽過... 間直係變變地態...




回到舊校舍, 又係參觀一輪後大家自由匹圍行, 又o係度講o的已經講o左幾十年, 但係大家聽起來親切得很的老作鬼故. 最後就係齊集o係大禮堂唱校歌和聽舊生會的匯報. 那種幾十年的震撼, 仲要見著一班漸漸老去, 有些連行都要人扶的老師和校長一齊唱校歌時, 真係眼都濕埋...




好喇, 卒之食得喇, 和一般打盤一樣, 幾乎所有檯都係食唔晒個盤的. 講真丫, 有邊個真係好旨在食晒個盤丫. 目的咪又係見o下面吹下水咁. 聯誼聯誼... 我地呢屆三檯人最勁, 其實埋檯的都係得廿人但係帶了8支酒, 老朽就一如既往專帶偏門野, 今次除了無飲到的一支 Lascombe 外, 就係一支 Taylors 的 Vintage Port, 係 late bottle的 2005 , 因為是 late bottle, 所以已經比較成熟, 開始有層次, 唔會得味甜, 也可以即飲. 最正係, 上星期友人翡冷翠小姐公司試酒 promotion, 只係唔使兩舊一支, 邊度搵!!??
而就係呢支酒, 我拎去四圍搵其他師兄弟「呃酒飲」, 竟然被我碰上了當晚的「神之水滴」-- Armagnac 1971. 亞曼邕係絕對可以和干邕齊名, 而且可以合法地以年份生產的醇酒, 就是一位1971年畢業的師兄帶來的. 我有幸用半杯PORT 換了一小口的「神水」, 簡直係覺得如在天上. 未試過的, 好難形容他和一般靚 Cognac 的分別呢...
亦因為咁, 那天晚上, 我係飲大了少少, 雖然不算是醉, 或者只是和一班老友們傾到醉醉地吧, 反正都夜了, 女王和夫人都一早睡了, 回家洗個澡已是一時多. 或許是之前大家根本無心食盤菜, 這時竟然有點點肚子餓的感覺. 記起日本人是有吃 soba蕎麥麵解醉意的, 便逕自弄了一點點來, 加上早一天買到, 好久沒吃過的醋醃鯖魚吃起來, 飽飽的才去睡, 雖然不健康, 卻好開心, 好平安... 哈哈哈哈...