2011年11月21日星期一

11.11.11 四對新人四個故事之 - 鹹蛋黃奪命狂婚

「六條一」的第二對新人已經是下午的事了.  老朽先回公司將第一對 "11.11 變了 11.30" 的新人證書拿回公司, 再和另一對新人開會後下午就再去另一個地方 - 山頂.
新人係舊同事的老友, 大半年前已經找我幫手了.  之前開會時已經準備好夾定晒, 預算係5 點鐘行禮就可以就返冬天時節的日落時間, 始終唔可以太黑先行禮嘛...

所以我就定了4點正左右會到山頂的, 話晒都係偏遠少少, 早點到穩陣好多. 

就係呢個時候, 外母打電話來說家中原本駁好了視像會議鏡頭之類系統的手提電腦鬆了線, 因為那晚外父會來我家吃飯和用 Webcam 和剛完成化療等開始做埋個電療去 "執手尾" 的姨仔, 而那晚我還在證婚中, 所以一定要預先駁好 (加上始終他都有少少火爆性格, 為免他用不著電腦而趕住走會累埋外母又要趕煮飯).  唯有飛的的回家.  打算再回中環纜車站上山頂, 始終纜車係比較穩陣而且較的士平嘛, 仲要最緊要好玩呢! 

不過那天似乎真的好多人在條街上找的士, 所以我竟然在 3:15 還在中環找的士回家呢...

雖然外母致電叫我不要太急回去, 她可以「搞掂」外父的, 但始終一定會辛苦了她, 所以我寧可飛的的, 請的士司機在我家樓下等我一會後直接載我上山頂還好了.  當然, 交通費是我自付的.

就是這一趕, 我差點真的 "命都無".  簡單地說, 就是因為司機叔叔知道我趕, 好畀心機的找捷徑, 而因為的士台說海旁撞了車塞住, 所以我們便「走山」經大坑道和灣仔的山路, 再去馬紀仙峽道上山.  是好迂迴不過起碼唔使塞.  不過中間經過的兩個交匯迴旋處就好多車, 有架白色的司機明顯在講電話, 明明我們行先的, 一樣照衝過來 (仲要無減速呀下...) , 好在我架的士個司機醒, 見唔對路就突然加速扭呔避過了, 雖然嚇O左我一野但係唔係的話我已經畀架白色車攔腰撞到我上另一架「白色車」了. 

僅僅趕及在4:15到達, 因為司機太好人, 平日唔留卡片的我留了張卡片給司機大佬, 說如果有介紹不論係咩類型的法律業務都好, 只要講出話係車我在11.11 上山頂的司機的話一定打個折扣.  哈哈... 之不過...

上到廣場平台...



呢個時候見到人了, 就竟然係見到工作人員剛開始 set 野, 場地經理話...

「新人會遲少少, 因為塞車」

............ (無奈中...)  但係都無法O架, 自己應承了就要盡量做到. 人家遲但人地係主角, 佢都唔想架...

但係錯有錯著, 最後他們要5:30 才可以行禮, 但係竟然畀佢地碰上了可遇不可求的... 黃昏鹹蛋黃做側側地的背景, 又未黑到簽唔到名喎. 真係連個天都幫埋佢地, 所以我即場就用呢個話題去說了勉勵新人的話, 新郎哥聽到覺得好有意思, 係咁點頭, 到禮成影相時仲攬住我搭晒膊頭的; 仲問我可唔可以留多一陣, 起碼飲杯野多謝我, 不過之後一對是九龍的酒店, 已經夠鐘起錨過海才不會遲過我應承那對新人的到場時間, 所以婉謝了. 但自問發自內心的祝福, 能得到新人的認同, 我自己係比起有得飲返杯更加 happy 的...

沒有留言: