2011年11月19日星期六

11.11.11 四對新人四個故事之 - 11.11.11.11.11.........

上星期係11.11.11, 老朽當然會出動幫朋友證婚, 當我早上十時在「面書」留言說「出發」時, 就有朋友問我, 那天發達啦, 某著名律師會為幾十對新人證婚, 搵十幾萬呀之類, 所以老朽都應該搵唔少云云...

不過, 對唔住, 我之前都講過十幾萬次, 兩對新人中間一定要相隔兩粒鐘以上架嘛. 當我收四千大元一對左右啦, 由早上 11 點開始玩到夜晚, 加埋交通時間, 最多咪只可以幫四五對新人囉.  唔係點保持我o既 "個人化私房菜" 式證婚o既承諾呢... 所以那天, 我只接了四對新人, 的確有第五對問過, 不過已經 full 晒, 對唔住, 連我另一位同事都接爆了, 所以唯有推掉...

而那天的四對新人, 就各自有一個我覺得值得分享的故事..

講返那天, 第一對新人是我一位舊老闆的老友個妹, 本身是正式讀過書的 wedding planner 的她是想先註冊, 取得一張 11.11.11 的證書, 最好是上午 11:11 喎, 之後出年再搞一個大型的 "過門加擺酒" 的婚禮的.  所以她初時就說希望在我 office 簽字, 比較簡單.  也好, 因為之後幾對新人都是下午至晚上的.  太趕也不好.

點知人呢,就係咁頂癮, 一星期後收到她一個低沉聲線的電話, 說自己好煩不知道應不應在 11.11.11 註冊.  而當時已經入晒紙畀晒政府的收費. 

原來她的家人一知道她會結婚, 便通知所有親友, 又竟然有幾家人即時說要由外國飛回來參加和食飯.  而且仲話點都要有返多少化妝呀, 租車呀, 婚紗 (!!) 呀之類喎... 咪即係全部有齊...?

就係咁, 她覺得非常煩惱.

作為證婚律師, 我不需要, 也不太應該參與他們的家事, 不過那刻我的婚禮狂又發作, 所以便問她的家人是否知道真的可以在極短時間內做到他們想的安排. 

又勁喎! 她竟然答說: 「佢地已經幫我搵埋叫我去試化妝同衫添喇...我都試o左衫同個化妝小姐, 都可以o既...」

又唔使有效率成咁呀.... @@"

既然係咁, 即係她本身都想繼續在那天註冊呢. 咁唔使問啦...! 

好了, 到大日子, 我10點45分已經到了他們在尖東的酒家, 酒家說他們那天晚上有兩場婚宴, 早上倒真是只有我的客戶這一對.  酒家外, 已經開始有聖誕裝飾了...

因為早到, 行過隔壁是東亞運的九香酒店, 餅房賣的 mousse cake 好似雪條, 好正呢...


入到去酒家, 同時間我見到新娘的姊妹和家人到場. 新娘在打過招呼後便飛去換婚紗, 至於新郎呢...?

「佢o岩o岩先換衫再開車來呀...」

「大埔出來喎?!」

「係呀...」

我計過, 到場後簽埋行禮前要簽的聲明和幾十秒解釋程序的話, 要 11.11.11.11.11 幾乎係無可能啦... 為避免新人一陣會黑面或者有不愉快事件, 我開始要做準備工夫, 先和新娘講一下既然已經去到註冊, 而且新郎都係因為希望做好少少而去拎車加上多人婚嫁所以屴街都係車, 要遲都無咩辦法, 咁都算佢係有 heart o既之類說話. 不過自己又望o下隻錶, 都 11:00 咯, 相當唔少行家就係呢刻開工啦...

結果在 11.11.11.11.11 的那秒鐘, 我正在望著一個開始焦急的新娘子和一班姊妹 & 賓客, 心中就突然想打個電話給夫人和女兒... :p

11:15 才見到的新郎, 的確係趕到似打仗咁樣的. 濕水雞咁樣, 我第一時間梗係叫佢定o的來, 幫佢整埋條 tie, 請埋已經唔嬲的新娘出來解釋個程序後才開始.  而呢個時候, 新娘竟然無啦啦喊起來. 不過佢既然肯埃落新郎度喊, 即係唔係嬲佢啦... 又搞一輪新娘平復了, 真係行得禮喇...


這場婚禮, 我正是用 "時間" 和 "臨時出現的婚紗" 來做主題去勉勵一對新人. 原本已經忍得住的新娘, 呢個時間開始又 "來料" 了.  我當然 "見好就收", 係咁意整個感動位好喇, 進一步的感動, 留返新郎哥去做啦...!  :)