2011年12月9日星期五

晚霞下的誓言...

不少新人都有個夢想, 就是在一片晚霞訂下自己的盟約. 老朽新幾星期都見證過幾對戶外行禮的新人, 都是想在傍晚時份行禮的.
他們的行禮時間, 本來都不是 "正路" 的時間, 不過在老朽和他們開會時, 我多數都會關心一下他們選擇時間的原因, 一來有需要的話可以提供意見, 二來就係我都想了解一下, 如果日後有另外的新人想選擇的話可以幫下手. 不過這幾對新人之中, 只有一對所選的時間真係會有"晚霞" 的出現. 因為他們忘記了現在是冬天, 所以最後他們的時間都經過調整的.
有一對說想下午6時半, 希望見到鹹蛋黃, 地點是尖沙咀的一間酒樓, 是有室外證婚場地的; 但他們的婚禮時12月初, 那即是說其實日落時份係 5 點幾左右, 到 6 點都差不多黑齊了.  到時真係搵電筒照, 喊都無謂... 好在開會時我多口問句, 所以便提他們將時間提早點.  點知...


... 竟然係臨場時化妝做唔切, 5 點半先開始化新娘, 卒之都係 6 點行禮, 只係僅僅趕及晚霞最尾的一抹紫色...

另外一對是未行禮的, 我都好期待, 因為他們是我另一對證婚客 (也是我朋友) 的伴郎.  大概是見到我表現後決定找我的.  他們就比較 "貪心", 一邊想有日落的氣氛, 另一邊又想有日間的溫暖感覺, 時份呢, 就係一月; 而因為新人有做表演藝術的經驗, 竟然想在結婚時玩影 "逆光" 的相片.  但係下午時份日光照得正就話o者, 唔係邊度搵光畀你去逆得架... @@"  最後決定, 就係下午 3:30 開始, 4 點前禮成後開始影相.  結果會係點呢,下個月話你知. :)

當然, 選擇行禮時間, 多少是有點彩數的, 就算碰不著也沒有大不了的地方, 而當然可以的話, 新人總是想做到最完美, 以這完美的一天去開始人生的新階段.  

咁多對想在晚霞下行禮的新人之中, 最好運的都要算我上次提過, 11.11.11 山頂行禮的醫生.  真係撞手神才可以撞到呢個對正鹹蛋黃的時間, 仲要係因為佢地遲左少少開始喎... 至於最醒目的, 應該要說是我第一對戶外證婚的朋友, 是姨仔的同學, 08年尾在淺水灣行禮的 (就是08年11月我另一篇 blog 寫過腦西班牙文證婚的那次...)  , 他們是 4:15 行禮, 4:30 禮成時仲係幾好太陽, 之後好快就開始日落, 到5點左右影相去到中間時就真係晚霞出現; 而老朽因為姨仔的關係就留下來飲杯東西, 等到5:30 左右才走 (他們部分晚上上了去晚宴), 臨走前新人仲捉住影多張相, 就竟然碰上了最美的晚霞! 



沒有留言: