2011年12月14日星期三

女王步行籌款

老朽係義務工作發展局的二打六小委員就有部分 blog 友網友都知少少的. 上兩個星期日就係義工局步行籌款. 老朽都記得,之前有朋友提過,小朋友要入小學的話,最好多點可以提及的義工呀,幫人呀之類的東西. 所以便有個想法,除叫女王遲點一起一家人去賣旗外做多點事. 加上本身都希望個女可以真的知道為什麼爸B要成日去了開會和做緊咩, 所以二話不說便報了一家三口的名.


我倒是承認知道會有張 cert, 所以想和女王行, 最最最初的原意係想等女王有張 cert可以報小學時威威. 不過當女王上兩星期知道會去行公園時問我「點解要去行」的時候,我答了她...

「你記得之前給你看過有些人無屋住, 有些小朋友無得返學玩, 連想食飯都無得食嗎? 你行公園時就可以叫爺爺呀, 公公呀佢地畀錢捐助等大家可以幫下呢班小朋友囉」之後,女王竟然好積極咁問幾時有得行呀, 好想去行呀之類. 我覺得,比我呢個初時有點功利的想法強多了.

我問夫人, 應不應該帶定架車仔去; 夫人的反應是「完全無需要」.

好喇, 到了真正的步行籌款日子,秋日之中都算那日好鬼熱了. 加上行的時候, 我們才發現沿途多數都係無遮蔭位的, 夫人行了半小時未到, 即係都未到四份一路程已經覺得後悔點解無帶車仔. 反而女王呢, 我們一邊行一邊介紹花草樹木呀, 海邊的飛鳥之類的倒不覺得是大問題.




就係咁, 雖然行得好慢, 好慢, 慢到連沿途的茶水/急救站都在我們行過後不久收檔了 (我們後面還有一班九十歲長者, 和一班弱能的工傷朋友們) 我知不少人都有帶三四歲的小朋友來, 但我見到行了一會他們已經都嚷著坐了車仔呀, 以至於放棄不一而足. 而女王行到一半左右時, 只說了句 "好熱", 我這時就見到路邊有一株含羞草, 知道之前女王玩過的, 便叫她望一下. 女王果然好似 見到朋友一樣, 即刻醒晒. 之後我們就一路在路上找含羞草來玩, 亦係咁, 女王真的 "親腳" 行足了兩小時 (原本大會估計路段係1小時20-30 分可以行完的), 係慢左少少, 但係我們真係好開心, 因為真的無想過她可以不休息地行)...




最後, 除了義工 cert 之外, 真係要獎返杯朱古力雪糕給她, 因為, 唔係自己讚自己個女, 而係我真係覺得, 佢好乖, 好叻... ^^

沒有留言: