2011年12月24日星期六

壯烈犧牲...

上星期證的兩場婚禮, 都分別發生了一件相當搞笑的事...
首先是為一對朋友的朋友證婚.  他們最初時問兩位不同的朋友說想找律師, 而那兩位朋友互相是不認識的.  不過這兩位都竟然是由我替他們監禮證婚的, 所以這對朋友便得到兩個相同的 referral, 托賴就係咁所以我都未開價錢給他參考已經說「點都係搵你架, 我兩對朋友都強勢推介」(多謝先...)
這對新人的新郎是位演藝工作者, 也是一名比老朽更加 「身型膨脹」的可愛肥仔 (真係可以咁形容架, 加上佢的「演技」真係 lum 死人架..) .  到行禮時, 不知道是否有人「搞過」個戒指枕 (強烈懷疑係攝影師影戒指相後自行再縛過但縛得太緊), 竟然唔可以一下就單手取得戒指 (我縛的方法是一位攝影師教的, 縛完後都OK實, 而且戒指可以用單手取出的); 我自己細細聲 "吁" 左一聲; 可能新郎以為我拎唔到, 所以想幫手解結, 點知就係咁, 兩隻「肥手」相疊, 而呢個時候其實戒指已經順利落在我手, 但係就係因為我隻肥手又掂到另一隻有點凍的可愛肥手 (可能因為佢緊張啦), 本能地一縮, 隻戒指就掉在台上... @@"

就係咁, 我個底就係咁花左... 第一次跌戒指... @@"  當然, 我極之鎮定地執起後對新人講一句: 「無事, 跌一跌才耷得正, 可以戴得實O的架」 新郎都知係佢緊張所以都同我講對唔住.   而呢對新人我是用「上台演出」為題講幾句的, 講到半分鐘差不多完時竟然畀台下一眾戲劇界人士掌聲打斷, 我諗都挽回唔少面子吧...

其實, 犧牲了第一次的不只我, 還差點有我的戒指枕. 

這是我第二個戒指枕了, 雖然我另外有一兩個後備, 不過多用一個 classic款的; 前幾晚另一場婚禮上, 輪到呢個「幫手」出事...

那晚的新郎哥成日話自己好緊張, 所以去酒店 ballroom 的飲品 counter 拎左杯紅酒話想壯膽喎.  呢個時間我同佢都在新娘房外等埋新娘換衫 briefing, 當下就有一位應該係佢同事的來恭喜新郎.  仲開始無啦啦o係度講公司野.  初時新郎都聽得好開心, 但係條友一路o係度講. 手舞足蹈, 卒之...
佢隻手揈到放在 drinks table上他的袋, 而個袋拍下撞到新郎杯紅酒, 杯酒竟然飛起倒下, 將紅酒濺向正在檯面縛緊戒指的我... 因張結婚證書就在戒指旁...

呢個時候, 當然係第一時間拯救左證書先.  一手拎起證書簽名冊, 另一隻手掃開戒指枕... 之後打開簽名冊, 發現只是誓詞濕了兩滴和一張普通的婚前聲明書濕了. 

酒店方面都好快幫手, 來幫我去影印那張濕漉漉的聲明 (是普通白紙來的, 可以影印來用).  同時間地, 那位揈手同事仲唔知自己衰左, o係度係咁講野, 新郎都唔理佢想整返好隻戒指喇, 卒之係我好正經咁叫新郎過來, 佢先至識行開放新郎過來.  本來飲到少少面紅的新郎已經面都青埋, 不過我「匯報災情」後佢知道證書無事都放心了.  

呢個時候, 我望一望戒指枕, 先見到原來上面有三"撻" 紅酒漬呀陰功...!!!   但係可能新郎唔為意到其實戒指枕係我借出的, 竟然只講了句  "我唔會介意的"... -.- 不過當然, 只係幾十元, 我亦從無諗過問新人 or even 那位冒失賓客賠錢. 

好在, 昨晚網上 check 到用酒精慢慢抹係抹得走的, 個枕都不至於即時死亡, 不過抹極都仲有少少漬咁解囉... -.-