2011年7月14日星期四

女王三歲了... (Part II)

女王生日, 當然仲有好多不同的節目, 說穿了其實都係 "巧立名目" 來等一家人可以一起出去玩玩, 又或者搞些動作來聚聚而已.

前文說過, 在女王生日正日後數天, 就是學校的生日會. 剛剛收到女王學校的相片, 原來生日的 "主角" 竟然可以安排影一張 "造型照", 女生就會在 backdrop 前的一張道具 cutie 化妝檯旁, 有個巨型的假生日蛋糕和幾盒他們那天會吃的小食盒 (直頭似係而家無線o的劇o既贊助商咁款的放在一旁扮無野地賣廣告), 女王就好似有時我幫佢影樣咁 chok o左個 "v" 字樣出來. 係要笑鬼死你為止 - 不過, 又真係幾 cute o既...

七一那天我們一家沒有去遊行 (雖然其實都幾想去), 反而是早前應承過女王要去野餐, 跑不了山頂那麼遠, 便 "近近地" 去了香港公園. 其實去年兩歲也一樣去了香港公園, 不過不同的是當天是去玩遊樂場為主, 搞到身水身汗的. 今天就真的是為了玩野餐加 hea 下.

之前一天準備了 (無錯, 係由我準備的, 似乎夫人已經習慣了由我整野食, 亦係咁導致以下的黑面事件...) 小香腸做的 mini 熱狗, 火雞肉軟腸 (bologna, 不是有嚼頭的火雞火腿) 三文治, 蕃茄仔, 蟹子沙律 (我臨出門口先加沙律醬避免 "生水"); 女王都飲得到又鍾意o既藍莓汁, 仲有我同夫人都鍾意o既 "冬蜜青檸" 飲品. 一抽二拎的都係放在我的大背囊內 (是 2010年冬季奧運會的義工背囊, 身在加拿大的大細妹不知是否因為是贊助商的高層所以唔知點整o左件義工衫和呢個勁好用又防水防雪的大背囊過我用). 成個阿四的出發了.

女王就簡單地揹了我秘書送給她的生日禮物 - winnie the pooh 造型小水壺乙個. 至於夫人... 我都唔記得有咩拎了, 好像是由她照顧女王所以 "免役" o卦.

無錯, 個 list 係無相機o既. 因為已經好多野, 而且凍飲和沙律又用個冰袋加一隻保冷劑放在一起. 所以只係用手機做相機 "頂住先".



本來野餐都好地地, 不過唔知係咪熱得滯, 到o左地點 (係人工湖邊), 將食物取出後, 夫人一吃就說她不喜歡這款火腿, 之後只吃了少少就再沒有碰過三文治, 只吃了一隻 mini-dog. 人家整得辛辛苦苦, 唔 appreciate 仲要話我唔問o左佢先. 所以我都頂唔住, 幾好老脾都黑o左塊面; 加上連女王都係吃一件就沒有再吃, 連 mini-dog 個樣咁鬼 cute 都唔食, 所以我一個人吃了兩個大人的份量. 飽, 不過真係少少嬲.

好在夫人就狂隊o的蟹子沙律, 女王就係咁話要像果汁和食蕃茄, 唔係要拎返返屋企就仲激死!

之咁, 兩公婆邊度有隔夜仇o架... 食完之後無耐我地行去溫室 (其實係夫人諗縮數唔想留在室外太久); 行得兩行, 講真一家大細都倦到死. 最後竟然係... 入o左 Island Shangri-La o既 Island Gourmet 食 tea 同買 cake 食! 最抵死係之前去開的經理同大部分認得O既侍者都咁O岩不在場, 初時班細o既唔認得平日著西網幫襯o既老朽 (o個日又係幾爛身爛世o既...), 當我地三個透明, 係到o左我地 order 完, 我拎佢地張 VIP 卡出來就即刻唔同晒樣 (我覺得, 係都唔好做到咁出丫...) 又問使唔使 compliment 多o的 jam 呀之類畀女王食 scone 用.

之後一天就是 2/7, 是「總理各國事務衙門生日會」就是和其他親戚的小朋友開的生日會了. 暫時和女王的同學們未太熟, 所以沒有請他們來 (後來再有活動, 遲少少再記下).

一早訂了美心的 catering party food, 都係o的大路o野, 之後整個沙律 (今次都係海苔櫻花蝦, 不過人多, 所以加了一包意大利 romain 和夫人至愛 - 荷蘭來的牛油生菜) 就算. 但原來我 order 的東西大多是豬類, 而親友中有兩位印傭姐姐都是回教徒. 為免平日都好勤力的她們無咩食, 所以我另外自己做了一款咖哩吞拿魚茸配意大利香草餅給她們吃.

吃什麼是其次, 主要都是親戚上頭聚一聚, 又等女王可以和其他小朋友玩埋一堆; 亦因為咁我去買了些汽球即場吹給他們玩 (當然係用泵, 我可沒那麼好氣吹咁多波) 又買了幾套迪士尼的 party 帽&小玩具套裝之類的 (去 Toys Rus 買了一套才知原來灣仔玩具店都有仲平10%!), 希望氹到女王和一班小朋友; 事實證明, 小朋友們真係十分受落.

亦都例牌, 叫到成檯野食, 其實最為食的是我... 不過, 無入鏡的蛋糕牌上是寫上 "Happy Birthday and thank you Mom" 的.




女王是一個絕不介意和人分享的人, 她有呢樣好處, 幾時都好, 當晚也一樣, 有小朋友想要一件玩具的話, 她多數都會 (有時都會猶豫一下) 讓給別人. 這個據夫人說是去年在學校 interview 時已經見到, 亦相信係學校收女王的其中一個原因云云.

不過那晚都真係玩到 "創" 晒. 成十工點幾先肯去訓, 直接影響之後一天的單車「大會」...

3/7, 起床已經是十點有多. 已經去不了教堂早台 mass, 連帶單車大會也只可以近近地玩.

何謂 "單車大會"? 就是爺爺送給女王的生日禮物 - 藍色 (女王 favourite) 米奇三輪單車, 可以後面有家長輔助方向那款. 我們原本想走遠一點, 去太古城外的公園玩的, 但因為遲了, 而且夫人又勁怕晒, 所以唯有在自家樓下的屋苑花園當是練習好了.

第一次踏單車, 都不會預期她可以好順利的自己踩到. 行到幾步幾呎的已經算還神了. 不過女王都係貪新鮮, 見踩來踩去都係o個度, 又無咩小朋友一起玩, 所以半小時後已經喊悶要回家.

三年前, 見到的是一舊飯, 個樣似爺爺多過任何人的女王, 如今已經o係度咀 "jiao jiao", 一個在家一舍模樣, 在學校又係另一個乖乖女樣的女王. 又繼續講下大話 (真頭痕...時時問佢邊個整亂地方就會話 "婆婆 (或麻麻)", 但即時就會叫我地 "唔好打電話寺問佢呀" (真係笑鬼死你...), 又成日收埋我們的物品 (有時仲會收埋野食呀撞鬼, 試過成個蕃茄畀佢放o左入書櫃! 好在發現得快), 亦間中扭計, 不過, 她依然係個好可愛的女孩. 起碼, 她一定不會在商場鬧我和夫人為什麼帶她去像茶, 因為, 女王出街食飯都真係算相當定, 多數都可以 "支持" 到食完飯而不會扭四處走. 其他家長見到有o的直頭嘖嘖稱奇.

同埋講多句, 女王下午訓少了一小時, 有時也不再訓晏覺 (我就覺得有得訓晏覺先係最正!), 佢又開始對英文有興趣, well, 不過講埋o的多數都係聽到你耳都側晒的 "假英文", 但係聽起來就更加好笑.

人地話三歲定八十, 唔知女王之後會係點... 有少少老歌 "Que Sera Sera?" 的意味...