2011年7月29日星期五

遲到的新人

上兩星期去了九龍灣某 "大場" "開工", 新人是舊老闆介紹的.

點解會提他們? 其實係因為他們之前一早說過想 5 時行禮的, 之後改了幾次, 都是說有長輩想早一點, 哈... 不會是希望多點時間打麻雀吧...?

我提醒了一下新人, 他們說改了 rundown 不會即日回門, 所以想提早一點. 不過, 在好日子前一星期, 他們再打來, 說希望下午 4 點前行禮. 這個... 有點神奇.

因為他們行禮的 "九龍灣大場", 是間大商場內的酒樓, 他們的好日子是星期天, 這類酒樓一般都會有中午茶市的, 而茶市 "落場" 都不會早於下午 2:30, 即是 3 點幾應該先可以勉強 "交個場" 畀新人. deco 搞大半小時已經好快, 那說是說, 4 點行禮是有點太過樂觀了. 不過既然係舊老闆介紹, 而且那天之前我沒有特別的工作, "只是" 和女王去玩 (其實仲緊要過工作呀o下!!) 都沒有所謂, 早點去準備一下也行.

一向老朽會比較早到, 大半數的婚禮我都是早大半小時到的, 因為有事時可以 "執生", 這次也不例外, 我3點已經到了, 不過太早, 我去了飲咖啡, 之後 3:15 才到會場. 門口 reception 已經好奇怪... 「阿律師你咁早o既?」
「我次次都咁上下o架啦」
「唔係喎, 你早過對新人喎」
「o下... 唔係嘛」
「車! 我地茶市都未完晒, 點畀個場佢o者又?」

畀我估中o左. 但係我連咖啡都飲完, 使唔使落去食埋個咖哩先呢o下...

我同靚女 reception 話, 我估新人都係有事未來到o架喇, 我坐陣先, 唔打畀佢地住喇.

但係愈來愈奇, 已經差不多 4 點了, 連一個來收場的兄弟也未有, 反而有十多位親友話來觀禮的就來了, 仲開始打緊牌, 搞到我都手痕埋一份, 當然, 我係唔會埋檯的.

卒之三點十一, 就見到一班著到都幾 '行" 的兄弟姊妹一行十幾廿人操兵的入來酒樓, 但新人依然芳蹤沓然.

忍不住捉住隊尾的攝影師一問, 得到一個極搞笑, 但又好真實, 而且真係幾令人沮喪的答案...

「唉, 頭先我地入o左男家門叫外賣食, 送錯野, 補飛搞到 2 點半先有得食呀~!」

我醒起男家係住o係一o的稍為遠的地方, 附近可能無酒樓餐館之類; 這樣的話, 所有人都應該會幾趕o下. 而呢個時候, 他們需要的係安靜和 confirmation.

又估中, 五分鐘後新人到來, 幾乎係跑入來的, 而且, 一如我所料, 係黑住塊面入來的. 新郎仲 "摺晒衫袖" 流晒汗咁款.

當然, 第一件事就係 confirm 新人, 我之後沒有其他 appointment, 之後我就做一個極簡單的 briefing, 之後就 "放" 新人去繼續化妝和跟酒樓談. 我就找了幾位兄弟姊妹 firm 一次流程.

幸運地他們有幾位好幫手的兄弟姊妹, 而且當中一位姊妹也很有經驗, 我問她是否 "time keep" 佢就話係. 我即刻話 "咁就得喇, 麻煩你交帶各位大哥大姐, 唔好太趕"

「唔, 但係新娘想快喎」好忠心的姊妹...

「但係你睇下出面個場 (當時在新娘房門口), 咩都未搞, 半個鐘內行到禮都偷笑啦, 就算急o既都係我急啦, 我都唔急咯你仲怕咩呢...」

「我怕新娘唔高興影響到心情」 似乎呢位新娘今日已經有好多唔高興的位了, 不過, 呢位姊妹真係值得讚.

「得, 我同新娘講」

轉頭入去化妝間, 見到新娘... 「hihi! 你一路化妝一路講丫, 我唔敢阻住化妝師」

「預計幾點行禮?」新娘直接問我.

我:「而家 4 點10分, 你預 5 點丫, 我都唔趕」

「4點半得唔得?」

「梗得啦! 我宜得你快o的我可以返去陪個女玩丫嘛! 不過呢, 任你揀, 你想快定係想靚?」

新娘聽得出我意思, 「其實我係驚之後要影相同埋 rehersal 今晚進場呀, 今晚有花仔花女」

原來係咁所以想快...

「你會唔會行禮後切餅丫, 而家出面有 30 位親友左右, 行禮時多數都係佢地觀禮, 係咪?」

「係」

「請攝影師之一入一入來可以嗎?」我問

好快 video man 入來

「大師你估你班手足影出面已經來o左o既人, 禮成後影台相會影幾耐?」

「幾十人分十組八組左右, 最多咪廿分鐘」

「得, 掂晒. 行禮 15-20 分鐘, 禮成切餅 10 分鐘, 親友影相廿分鐘, 去到盡都係 45 分鐘左右, 一個鐘內點都 ok. 你都仲有兩個半鐘先到開席, 我計你地 7 點開始多人來丫, 都唔好話係 7 點半先多人來添喇, 影完相仲有成個鐘時間 rehersal 同埋換晚裝, 你地成班人行埋都係o個 50 m, 15 分鐘咩都 rehersal 完啦, 仲有 15 分鐘畀你地入來嘆o下呢度張按摩椅先至施施然換衫添呀真係! 而家最緊要係咪化好個靚妝先呢?」

「呀... 又係喎!嘩你好勁呀! 」

聽到新娘咁講, 最開心的, 唔係我, 當然係正在趕頭趕命的 MUA (化妝師) 啦.

當然, 最後唔使 5 點都可以行禮, 對新人當時無咩講, 但係兩星期下來, 佢地已經介紹o左兩對朋友找我年尾和出年證婚 (雖則有一對撞期幫唔到手). 仲想點?

***

臨尾加句後話 , 網上見到一位好出名的律師 - 他證婚時所說的部分說話竟然和我所講的一些鼓勵新人的說話相當相近, 我自問就真係無抄人, 人地有無抄我呢, 我相信無, 因為我咁 "隱世", 網上無咩我o既真實資料 (有都唔話你知啦 ); 不過細想一層, 其實只要真心去鼓勵新人和為他們祝福的話, 就算真的是抄我的又如何? 而且, 我幾乎每對新人都有一點不同的說法的, 呢樣相信無人抄到喇o卦!? 想到這裡, 即刻「身心康泰」, 安心去吃飯去了...

沒有留言: