2011年7月21日星期四

女王升呢...

經過一年的 "學習", 女王的 pre-nursery 生捱完成. 似乎, 過得十分十分之快.

上星期收到學校的 "成績表", 就是什麼發展評估的, 想定之內, 女王所有 aspects 都係 "w", 即係 "發展良好". 而老師的評價都十分正面, 只係英文老師覺得有時女王有少部分活動要再有 "further practices", 主要, 係英文的理解未夠好. 所以我們亦已打算安排女王去上那間好出名又好貴的英文學堂補習一下. 夫人話係二百七十大洋一堂喎...

似乎靚女老師們都好開心知道女王和一半的同學會留在原校繼續 K1, 其實我真的有少少意思送女王去香港島唯一一間比較有名的天主教幼稚園的, 不過地點稍遠之餘, 又不太想女王那麼快又要再適應新學校, 所以便作罷.

派了 "成績表" 後兩天便是家長日, 今次學校可能汲取上次家長們死 "lur" 住老師唔放的經驗, 竟然想出了 "圍抽" 的方法: 就是將家長分成四批, 和小孩一起去學校觀察他們玩, 一邊就和老師傾, 但全批家長只有共同的半小時, 之後就要讓另一批家長進入. 即係得啖笑, 加上老師可能見大家都就放暑假, 真係比較 hea 少少; well, 同埋睇o下o的靚女 miss 著套裝囉... -_-"

不過比較有 gimmick 的是學校幫女王影了一張畢業相, 話PN 班都算係畢業所以影; 又衰o既, 雖然教育教學唔應該注重呢o的 gimmick 野, 不過真係幾靚, 我同夫人都睇得好開心... ^^"

之在最後那天是開七月份的生日會, 女王回家後話英文班主任 "喊呀佢!" "唔捨得我呀". 咁我問老師有無o係度 "木" 起個咀捽眼, 佢話有, 即係斷估都係講笑o者. 反而女王就感覺到出年返學會有第二o的老師, 就無啦啦話自己唔捨得靚女班主任喇. 最抵死係班主任在家長日最尾每個學生都 "攬o下先". 哈, 我都想畀佢攬o下. XD (純粹搞笑, 切勿以為本元帥係好色之徒呀o下...)

女王呢一年的確係叻o左, 近月又開心扮講英文. 好好笑, 不過同樣頭痕 (直頭係頭痛!) 就係女王竟然唔知幾時拎起支原子筆, 在家中走廊的每一幅牆上都畫了一些 (不是工整的) 花紋和條子, 呀~~!!! 激死我喇, 新裝修整好o架咋...~!~! 好認真咁同女王講, 搞到佢驚驚, 但我真係一o的都唔算鬧, 之後就話要影低佢 (佢就識驚喇, 唔知點解女王好怕畀人 "拍下罪證"). 其實因為我知我自己細個都有畫花牆, 呢個可以話係揸筆的必經階段, 所以都諗住在其中一幅牆上貼張巨型紙讓女王塗鴉寫字, 總好過她四圍畫...

一路在想女王放暑假有咩可以畀佢學, 殊不知原來成個暑假都係得三星期, 所以最後決定只係畀佢o係樓下玩一下普通話唱遊和準備八月返英文班, 九月才開始學音樂好了. 呢個暑假就等佢真係玩o下囉...

不過, 一班同學的家長原來都已經在 "密謀" 搞活動, 上星期就去了一個收費的室內遊樂場和食 pizza, 下兩星期就會去個 "親子整蛋糕班", 有呢班 fellow 家長一齊搞活動, 真係煩少好多, 而且 "團購" 仲有得平, 直頭係正! 所以我同夫人都好樂意參加. 起碼唔使下下自己想星期六日有咩搞丫嘛!