2011年7月9日星期六

女王三歲了... (Part I)

女王三歲了.

早前聽了一間 "高質明星幼稚園" 的講座. 當中不知是真的為了小朋友好, 還是氹家長的, 提到: "生日應該由小朋友多謝父母, 而不是只慶祝出生". 老朽自己是這樣作的, 所以農曆生日會和家人食素, 係唔係真係 "積福" 倒不太清楚, 起碼氹到父母開心先.

不過, 不慶祝又不太似樣, 所以在農曆生日 (碰巧是星期六), 農曆生日當天, 除了煮隻雞蛋畀女王食之外, 就是夜晚和爺爺麻麻公公婆婆去吃飯慶祝. 地點是夫人揀的, 因為也是感謝她作為媽媽嘛. 結果選了時代廣場新開的 "利小館", 是利苑的 "新派版". 他們的食物選擇也算多, 大江南北也有, 服務也不錯; 不過有樣不好, 就是只有長形的檯, 一家如果好似我們一行十多人一起食飯時傾計比較難.

為o左個女真係想食, 所以隻蛋係烚至8成後 (未熟到入面變粉黃) 加上 mayonaise 同埋黑松露醬, 洒上少少鹽花的, 不過因為趕趕地, 所以, 又無用線 "界" 開, 又唔係切得好靚...



而那天的下午, 就去了一個十分 "正" 的地方, 就是香港小交響樂團的小孩 concert, 專門為幾個月至幾歲的小孩而設的. 當中有人介紹不同的樂器和部門, 再用很多耳熟能詳的樂曲串成個小故事, 加上場內佈置得好像幼稚園一樣, 女王見到都好喜歡.

我原來是不知道這個咁好玩的 concert 的, 不過我有一對證婚的客人, 新郎是「小交」的樂師, 而在他們完婚後都成了我的好友, 他們也剛新成了父母, 所以他就主動找我問我有無興趣帶女王去聽. 果然係好介紹, 我都向朋友推介, 留意一下他們的 concert, 真係好多小朋友都有去聽, 而且氣氛甚佳, 同其他小朋友一樣o係個位度跳晒舞, 回到家中女王仲不斷嚷著要做指揮和唱歌...



至於正日生日呢, 因為是平日, 所以只是夜晚在家中我們三人靜靜地吃過飯後再切一個小小的蛋糕慶祝, 是個小型的天使蛋糕; 不過不是在大店買的, 而是在我一位朋友開的蛋糕曲奇店買來的. 這店是她和她 "師父" - 就是現在電視台廚師比賽節目的評判之一. 她們的蛋糕甜味比較輕一點, o岩女王食.

比較搞笑的是學校的生日會. 之前靚女班主任請夫人去和一班小孩一起玩. 後來仲話我都可以參加埋一份. 等我仲以為係生日的學生家長就會去, 而且仲可以陪他們起蛋糕之類. 點知原來只係和他們玩一小時, 之後我們便要離開 (可能又係那句: 學校不想我們 "阻住晒" 吧...), 而且原來只有我和夫人去到 (又或者係其他家長請不到假). 最大劑o既係...

我遲到!

最後呢, 夫人就和女王 & 同學玩了大半小時, 我就得半小時, 仲要中間有一陣係示範 London Bridge (係同夫人及幾位老師一齊, 成班大人大姐o係度玩, 仲畀老師影o左張相... 笑死). 不過夫人就相當相當受歡迎, 因為佢負責派貼紙畀同學! 我呢, 大家就記得早幾星期我講故事, 仲有同學問我會唔會再講故事添!

之後幾天仲有好多節目, 仲笑到反肚, 亦有搞到我黑黑地面的...