2010年2月28日星期日

鳳體違和...

寫了一半小食篇, 點知女王上星期開始病倒, 發了幾天燒, 而且醫生話耳道有點發炎. 所以一直和夫人一起照顧著女王, 而我們兩個也相繼被女王 "噴到", 一齊中招, 一家大小齊齊睇醫生食藥, 好不熱鬧. 雖則醫生早說不是豬流, 但是成家人都病了總不會是好事, 所以一邊死頂著要照顧女王之外, 呢幾天都停了沒有 update 個 blog. 加上女王過兩星期要準備去幼兒園 interview, 不有點擔心才怪...

雖然我知道這裡讀者絕對不多, 都是些好友居多; 不過都是想說一句: 我未死o架...

這兩天比較慶幸的事就是老闆之一 (一向是比較好人的三數位老闆之一) 告訴老朽, 說今年未 "跑" 夠的數 (即開了單, 但未收到律師費的 case) 可以暫時不用特別去追了, 因為公司中的大數已經 "夠撐", 故老朽可以鬆一口氣, 將餘下的數目留待四月新財政年度才 "入數", 那下年就不用那麼惆悵了. ^^"

至於而家, 當然是早點去睡, 明天仲要和夫人一邊照顧女王, 一邊 "強化" 女王的英文聆聽能力, 還要多集中說一兩隻故事來 "入腦"... (聽說 interview 時不會要女王說英語, 畢竟只是歲半人仔; 但卻會向她說英語試試她的理解能力, 還會問她平時聽過甚麼故事之類的); 正所謂有備無患, 雖然備得遲了點, 真係 "好過無丫"...!

2 則留言:

匿名 說...

係係係...我知你未死..我..都未喎。

女王怕唔怕見陌生人?最緊要去到interview 唔好怯場呀,仲有希望媽媽茲幫到佢, haha

細細妹

老朽 說...

哈哈, 咁你仲唔 update 一下... 起碼都打掃o下個 blog, 好似我咁, 少人睇都尚且出篇 "未死篇" 丫. :p