2010年2月10日星期三

女王近月大事紀

寫下來, 讓自己也記得這兩個月發生咩事...

1) 就因為一月中時去健康院, 姑娘問一句 : 「佢仲用緊奶樽飲奶呀?」 所以我們決心要女王轉用杯, 仲遵醫囑用我們的 "大人杯"; 於是一個唔該就由那天起, 女王就無躺下來飲奶, 不過開頭幾次是相當相當痛苦的. 因為之前我們每天三次就是畀個樽, 她就會乖乖飲完之後叫我們 "收樽". 但開首數天, 基本上女王見到杯子已經不想喝, 後來夫人想出 "絕計" 一條: 橫豎醫生都建議喝少點奶而吃點麵包, 而女王又十分喜歡麵包香味, 那就索性用包點著奶才吃, 之後要喝一口奶才繼續有包食. 這條 "橋" 用了數天後倒也算幸運, 女王有時只吃包但又會因為口乾, 主動飲幾口奶. 而且晚上還 "順便" 因為晚飯加了碼 (而家食大人碗一碗有多的飯和送了) 而不再在 11 時飲奶才睡, 戒掉了宵夜.

(另, 後來發現, 好多其他 bb 都還是用奶樽的! 有點點像被健康院 "謴" ("昆"的正字) 的感覺)

不過, well, 而家女王飲奶時, 一定要睇實, 否則一檯一地, 甚至一身都係... -_-"

2) 女王開始似老豆, 即係愈來愈長氣. 講的說話可以講好長, 有意思的都可以有七八個字; 仲有, 上星期去爺爺麻麻屋企要走時, 無啦啦叫道: "唔捨得爺爺" 之後跑去抱住爺爺對腳; 嘩... 呢招極度煞食!

3) 唔知係咪見得保姆姨姨做家務多, 女王有時又係無啦啦會突然說 "拖地呀~!" 之後自己走去拎個好輕o既紙拖把去拖地, 有時 "碌" 了個球去梳化底就會搵長竹之類去 "撩", 還趴在地上好似找東西的, 好在保姆每天都會拖地, 不然手仔腳仔一定污糟晒!

4) 另遵醫囑, 開始讓女王用小牙刷來刷牙 - 不過, 女王唔識吐水嗽口, 次次都吞掉, 每次刷牙就像飲水一樣 (所以一定係用冷開水的)... -_-"

5) 比較使人 "頭痕" 的一樣o野係女王竟然開始識得 -- 講條件. 之前叫她說話又好, 做甚麼東西都比較聽話, 近來就好多時故意地反叛, 只有去到 "唔理佢" 的時候, 她才會乖乖地做返; 又或者要提供玩具之類給她才聽話. 最近例子有 solo 姐姐 (定係姨姨呢?) 送的 「媽媽茲」火車頭 (thomas), 有時要靠佢才叫得郁女王... 唉...

沒有留言: