2010年2月10日星期三

忽然有感...

好多人以前話周啟邦兩夫婦古古怪怪, 又愛出風頭.

人走了, 好似不少人都覺得, 佢都 "收晒火" 了.

以前我都一樣有這感覺, 因家住中區, 而他們身在南區 (摩星嵿左近), 所以要去其他地方好多時都會取道羅便臣道或堅道, 亦因此好多時都會路過我老家附近. 次次見到, 我都會覺得他們怪裡怪氣.

現在再想, 其實他們鶼鰈情深已五十多年, 人前人後都係一樣; 回看現在社交圈, 有幾多人可以好似他們一樣呢? 莫講話所謂 "名人", 連我們這些凡夫俗子都難得有情人. 看來, 倒要向他們學習學習才是. (我講真o架喎)

周老先生, 我會為你祈禱的.

沒有留言: