2012年6月1日星期五

春夏菜式 - 黑白雙色醋溜魚塊


在夫人準備做手術前, 想她吃得好味又健康, 所以也是在家中煮的.  因為天氣開始熱, 所以煮些酸甜的菜式, 連女王也愛吃.

其實之前已經煮過糖醋魚塊, 今次來個變奏版, 用靚料 (東星斑柳, CITYSUPER 買的, 其實醋溜魚用桂花魚或者鯛魚就OK了) .

黑醋那邊的魚也是用少少鹽 胡椒粉, 糖和蛋白醃一會, 之後上炸漿炸起; 而個汁就一樣是用鎮江醋和紅糖以大繼1:1 的份量煮成糖醋漿, 加少少生粉水後淋在炸好的魚上. 

至於白醋那邊, 就是以台灣名廚阿基師的方式: 用汕頭米醋, 米酒 (如有酒釀更好), 魚露和白糖煮好汁, 加生粉水收稠, 加入先泡油的斑塊快手炒勻, 最後再加點白醋和麻油上碟.


將魚片分兩邊排好, 中間放些東西 (我用開邊車厘茄) 分開就已經靚晒了.  想再講究上其實也可以用切碎炸脆的菜葉的.  

11 則留言:

匿名 說...

我想問,您今日黃昏係咪去了州際酒店証婚?我見到您呀~^^

wasabi

老朽 說...

未請教閣下係...

匿名 說...

wasabi

老朽 說...

大佬/姐, 咪玩啦...今天你是... 有份參與的? 或者你是... @@"

匿名 說...

無玩您呀,我係有份參與呀~

老朽 說...

唔... 點解你會知道係我o既... 同埋... 未請教閣下今日的角色係...

匿名 說...

出名有heart又係義工既證婚律師,香港不多罷。我只是觀禮啫~

wasabi

老朽 說...

大哥 (定係大姐?) 抬舉了... 我真係唔覺自己出名喎又... (亦唔多想...)
anyway, 謝謝你. 可惜未能「相認」...

係呢你認識男家定係女家?

匿名 說...

大哥/大姐都唔係,係小妹;因為我年紀細過您。放心啦,總有一天會相認。

wasabi

老朽 說...

哈哈, 唔緊要, 不過... 你又知你細過我, 而且又知我真身o既... 呢樣先至奇...

Unknown 說...

免費視頻
真人視頻
視頻網站
真人視頻
比照聊天室
同城聊天室視頻聊
不收費的同城聊天室
主播
9158聊天室
美女視訊下載
韓國女主播聊天室
美女主播
女主播聊天室
康福聊天室
康福視頻真人聊天室
現在還有什麼聊天室
視訊美女聊天
台灣美女視訊
美女視頻
MFC視訊美女
好聊
誘惑頻道
視訊聊天室破解版
韓國視訊
視訊主播
視訊聊天網站
本土視訊聊天室
聊天室
韓國winktv視訊主播
韓國winktv視訊
韓國視訊主播
韓國視訊種子
韓國視訊聊天視頻
韓國視訊網
視訊主播排行榜
韓國視訊主播排行榜
韓國視訊主播夏娃
免費一對一視訊聊天
一對一聊天室
國外視訊聊天網站
日本視訊聊天
韓國視訊聊天網站
秀女聊天室
在線聊天室熱舞
視頻表演聊天室
台灣視訊女神
台灣視訊UT
台灣視訊網站
台灣視訊聊天室破解
視訊電視