2012年6月8日星期五

你想的行禮地點.理想的行禮地點

「拋個身」出來證婚幾年, 真係好多「估你唔到」的地方都試過.

當年有一篇提過, 去法定古蹟的祠堂證婚, 以為好經典, 原來更經典都有...

以為去個沙灘的盡頭證婚好遠, 原來更遠都有...

以為去人家學校證婚好懷舊, 點知更懷舊都有...

去到差不多沙頭角的祖居為了讓老人家可以見證行禮, 呢份心意, 我就算行遠o的, 晒到飛起都無所謂, 為的是欣賞新人的孝心.

去到卡拉 ok, 也試過替人證婚 (哈, 咪之前提過的 「因愛之名」的外國人囉!), 但搞笑的是卡拉OK 係唔可以 mute 左背景音樂的. 所以一路都有人唱住歌囉.  但原來卡拉 ok行禮呢, 人家係會送支汽水香檳畀主人家 toasting用架. 佢會有 staff吼住見到你有律師到呢, 就會準備好. 係不另收費的.

差點要去醫院證婚, 但其實我一樣無所謂.
試過有新人在酒店工作, 於是 book 他們一起工作的地點, 仲要在個羅馬式泳池邊, 堅係好好好靚, 雖然當時我諗, 會唔會一陣掟我落水...  XD

點解無啦啦「有感而發」? 就係因為有一對出年的新人找我, 問我去邊度行禮最好.  其實, 去邊度行禮, 並唔係話要好豪或者好有型. 因為一對新人有自己的經歷, 有自己的想法. 從來沒有人說過, 你一家要邊度行禮, 咩方向先可以白頭到老.   不是自己覺得舒服便已經是最理想的行禮地點了.

4 則留言:

匿名 說...

我想的行禮地點和理想的行禮地點都是教堂,莊嚴又神聖,希望一眾新人共偕白首~

wasabi

老朽 說...

係架, 我最鍾意都係教堂. 那麼你本身是教徒嗎? ^^

匿名 說...

是呀。我覺得天主教的教堂靚過基督教,可是最終我選了做基督徒,其中一個原因是我喜歡簡約,
另一個原因是因緣際遇。

wasabi

老朽 說...

宗教本身無分一定的對錯, 你說得對, 因緣際遇係最主要的因素, 而且我們正正是用不同的方式相信著同一位神. 至於間教堂靚唔靚, 有時外在因素只係人賦予的條件 -- 耶穌也是在馬糟出生的, 祂最後晚餐的地方也不見得是間亮麗的大廳. 正正如我和你都說的, 你想的地方, 就是理想的地方了.