2012年6月26日星期二

潮爆的懷舊婚禮

有兩位一向都「好有諗頭」的朋友都在近月結婚, 分別都找我為他們監禮, 而他們的婚禮 (同埋場婚宴) 都係走懷舊 feel 的. 而且大家都係搞得好有心思, 再加上兩位都係有點「文化界」背景的人, 自然有不少朋友自動請纓幫手.

兩位都自己剪了幾段片, 講一下自己的心路歷程, 也找了好些朋友一起玩 (其中一位差點找了我做其中一個角色, 不過我以「證婚律師咁玩法唔太好吧」婉拒了, 事後見到段片咁好笑, 我自己都不知幾後悔).

他們用的是一個好簡單的 backdrop, 只是用一大塊好像舊式板間房的那款布做的. 非常簡單, 不過好令人有深刻印象.  中間亦用了圓形的中式字型去寫上「XX聯婚」, 至於新娘, 就是穿著舊式旗袍, 整晚也沒有任何西式的新派裝置, 而新郎就著到成個「呂奇」咁款. 連兄弟姊妹的 look都係懷舊的.  至於段片, 當然都係懷舊 look 啦.

至於另一對新人, 本身已經是個搞藝術的人家, 亦係我中學同學的細佬, 而且又係香港搞「二次創作」的中堅份子; 他們用的是「邵氏片場」, 中間大大個好似邵氏 logo 的, 就寫上他們的姓氏. 在場外就擺了一個縮細版的舊式酒樓外牆會用那款巨型花牌, 好搞笑.  仲有仲有, 他們整了一把假的「屠龍刀」來切那假蛋糕...! 

十分喜歡新人願意花心思為自己的婚禮做準備, 有時人不一定是有心機或知識去搞咁多 artistic野, 不過既然有呢個 talent的話又無謂浪費丫.
PS: 那晚係除了我自己結婚那晚之外, 第一次以證婚律師 (和大佬朋友) 身份坐主家席, 因為同男家幾十年朋友, 已認識晒佢屋企人; 個感覺好得意... 連之前在其他婚禮合作過的攝影師見到我埋席都呆左.

2 則留言:

匿名 說...

又的確好有心思喎,我見過有些婚禮佈置是大玩電影復仇者聯盟cosplayer 好有心思好特別。
恭祝您中學同學的弟弟永結同心 白頭到老~

wasabi

老朽 說...

代佢多謝你. 不過咁搞搞其實都幾浪費資源... @@